Toon posts:

Film maken met tekst & afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lo all,

Ik zoek een progje om een soort plakboek mee te maken (opsomming van mooiste momenten in iemands leven vb.)

Wat hoort daarbij: tekst, fading in/out, foto's en evt. kleine clips (heel weinig). bedoeling is .avi/.mpg output of iets dergelijk.

iemand een idee wat hiervoor het makkelijkst is?

ook zoek ik voor het begin van dit filmpje een 3-2-1 zoals die stokoude films hadden & mss de tekst die ik erin zet zo bibberend / met ruis zoals oude films.

Met dank voor jullie input,

Chaos

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Pinnacle Studio. Erg makkelijk en intuitief. En hij kan ook oude zw/wit en sepia films nadoen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Studio 9 :)

//edit: net te laat ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 20:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
iemand een id waar je de trial van studio 9 kan afhalen?

Bedankt!

(=> Geen idee waar je die 3-2-1 clip kan vinden? heb al overal gezocht =/
(=> heb gezien dat je bij studio niet echt veel effecten kan doen met tekst / afbeeldingen, aangezien er niet echt veel echte 'film' in te pas komt )

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 20:51:
[google=studio 9 trial] :? Volgens mij is dit allemaal niet zo heel erg lastig te vinden? Kun je niet even aangeven wat je zelf al hebt gevonden? Hier is best veel over te vinden op GoT dacht ik zo? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 20:51:

(=> Geen idee waar je die 3-2-1 clip kan vinden? heb al overal gezocht =/
(=> heb gezien dat je bij studio niet echt veel effecten kan doen met tekst / afbeeldingen, aangezien er niet echt veel echte 'film' in te pas komt )
www.pinnaclesys.com natuurlijk.
En je moet beter kijken, want Studio heeft zat effecten, meer dan je ooit zal gebruiken. :)

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
idd, zal nog een tijdje duren voor ik het vind denk ik ;)

en de trial kan je niet meer downloaden via hun site, heb ik me al zat achter gezocht :P

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:36
Even verder zoeken dus, 3 seconden werk:

klik hier

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

• Microkid
  • Nu online

Microkid

Smile

Dude, je moet echt eens wat verder zoeken ;)
ftp://ftp.pinnaclesys.com..._3_2_48_Trial_30_West.exe

[ Voor 68% gewijzigd door Microkid op 05-11-2004 21:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
sry, was het ook net aan het vinden, maar ik had die site binnestebuiten gekeerd en vond echt nix.

Mijn fout, sry !

/op sokken weg

- iemand die me heel vaag kan vertellen hoe ik effecten kan toevoegen aan m'n tekst (van klein naar groot komen vb.)
-niemand die die clip van 3-2-1 kent? :P

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 21:15 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

chaoske, klinkt lullig maar je vragen blijven van het even-lezen-en-je-weet-het -niveau en daarom sluit ik je topic :o

9-8-7-6-5-4-3-2-1 ken ik wel ja, maar is toch makkeljk zelf te maken (denk ik als iemand die geen film editors gebruikt: statisch plaatje, overgang met "hoeken", statisch plaatje, etc). De rest ook; kost wel een dag lang "spelen" met de software en de handleiding in de hand maar zo gaat dat nu eenmaal in het leven.

Dit slotje klinkt l-llig maar op GoT is het nu eenmaal nodig om het zelf te proberen na een handleiding etc gelezen te hebben; het "aan het handje houden" is niet de bedoeling en niet eerlijk tegenover anderen.

Ga n og even een dagje spelen, zoek uit hoe en wat kan en niet kan en als je er niet uit komt; open gerust een nieuw topic maar geef dan wel aan waar je precies vast loopt ipv een vraag te stellen die met de handleiding, F1, een boek is op te lossen :o

[ Voor 23% gewijzigd door F_J_K op 05-11-2004 23:25 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.