[XP] register schoonmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-04 18:54
Je wordt dood gegooid met registry cleaners.. welke werken nu echt??

Ik heb er al meerdere geprobeerd maar ze laten allemaal startup items staan die helemaal niet meer bestaan e.d., iemand tips??

Nick

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ah, die dingen die ik vroeger wel eens installeerde. Ik denk dat zulke cleaners heus wel het een en ander schoonmaken, maar echt grondig? Aan een registerkey is in principe niet te zien door wat deze wordt gebruikt voor zo ver ik weet, hoe kan zo'n tooltje dan weten welke keys weg kunnen? Zoiets kan toch gewoon niet werken?
Wordt het systeem uberhaupt nu zo enorm vertraagd door een vol register? Ik vraag het me af.

🌞🍃

• enveekaa
  • Laatst online: 24-04 18:54
Hmm, dan maar met msconfig :)

• ROFLASTC
  • Laatst online: 11-01 21:29

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

start-up items zijn nog het minste.

Onlangs Tweaknow Powerpack verkregen ben ik wel blij mee inzoverre het regcleanen gaat imo wat verder dan spybot 1.3 en geeft ook aan wat evt niet fully safe is om teverwijderen zoasl unistall info voor zaken die nu op je pc staan zaken als windowsupdates en driver install stuff etc.

En of ze echt werken? naar mijn beste medeweten mag een regkey dood als er geen .exe meer voor te vinden is. en tot dusver kan ik telkens extra keys verwijderen als ik bv iets weer van me pc afgegooid heb. ik zie wel resultaat als het ware. Daarnaast ben ik wel zo "anaal" om na elke install of uninstall me pc te bezemen

[ Voor 36% gewijzigd door ROFLASTC op 05-11-2004 21:21 ]

And it goes BRAAAAAPP!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-04 14:11
tuneup utilities

echte aanrader

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

enveeka,

Dit is wel erg mager voor een topic start hoor - ik kan me niet voorstellen dat je hier niet al een topic over kon vinden in Software Algemeen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.