Ik heb het probleem dat nadat ik XPpro(clean)sp2 heb geinstalleerd(geen mouseware geinstalleerd. standard windows driver) gaat mijn muis Logitech IFeel optisch.na een tijdje vanzelf bewegen(muis is niet vuil) bij sp1 geen last. een vriend van mij heeft het zelfde probleem. (ook Logitech) ook na install sp2. nou is mijn vraag zijn er meer hier die daar last van hebben? en wat ik er eventueel aan doen? BVD
kobain,
Zoals je op 30 september via mail is gevraagd door dion_b is het zelf tonen van inzet op GoT erg belangrijk. Feitelijk bedoelen we hier dus mee dat je ons even verteld wat je zelf er al aan gedaan hebt om je probleem op te lossen.
Ik mis dit nogal in je topic - daarnaast kan je topic titel wel wat beter. Ik ga die topic titel aanpassen - kan jij zelf even je topicstart verbeteren?
Zoals je op 30 september via mail is gevraagd door dion_b is het zelf tonen van inzet op GoT erg belangrijk. Feitelijk bedoelen we hier dus mee dat je ons even verteld wat je zelf er al aan gedaan hebt om je probleem op te lossen.
Ik mis dit nogal in je topic - daarnaast kan je topic titel wel wat beter. Ik ga die topic titel aanpassen - kan jij zelf even je topicstart verbeteren?