Toon posts:

[6600] toepassingsbeheer loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen

ik heb een probleem als ik het menu "beheer" in mijn 6600 wil openen
hij start dan met scannen maar loopt op een bepaald ogenblik vast en start zichzelf dan opnieuw op (de telefoon wordt uit en terug aan gezet)
ik heb de MMC kaart eruitgehaald (want daarop installeer ik alle nieuwe toepassingen), maar het probleem blijft

wie-o-wie kan mij helpen?
danke!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:18
Hé Babs, voor zulke vragen hebben wij een mooi Nokia 6600 topic. Dit is jou vast wel bekend... :z

Verwijderd

Topicstarter
ja maar daar reageert niemand
en plus: het is geen 6600-related topic, dit zou ook kunnen gebeuren bij een andere nokia

ik zou hulp echt wel appreciëren
dank

• jobcohen
Ik heb ook wel eens iets dergelijks gehad, maar ik weet even niet precies hoe ik het toen opgelost heb. Ik had n aantal maanden geleden verschillende problemen met mn 6600 (zie ook 6600-topic). Waarschijnlijk zijn deze problemen veroorzaakt door het installeren van illegala apps. Ik heb ze wel ge-deïnstalleerd, maar volgens mij is er een bepaald progje blijven hangen wat voor de problemen zorgt. Door mijn geheugenkaart compleet te formatteren ben ik van de problemen af, ook van 'jouw' probleem heb ik geen last meer. Ok, het is een rigoureuze oplossing,maar succes gegarandeerd. Ohja, sorry voor de wat late reactie... ;)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 12:31

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Misschien omdat je dit gedaan heb? [rml][ 6600] bestand backup.arc wissen?[/rml]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
neen, ik heb dat backup-bestand NIET gewist
nog tips?

Verwijderd

Topicstarter
als ik nu een backup maak van mijn 6600 met nokia pc suite en vervolgens een software reset doe; kan ik dan vervolgens met die backup ALLES terug krijgen in mijn telefoon (berichten, contactpersonen, takenlijst, agenda, portefeuille, instellingen, enz... werkelijk alles, alsof ik geen reset gedaan heb) ??

dan is dat misschien een oplossing (na de reset werkt de toepassingsbeheer dan weer normaal?) ?

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-02 23:35
dat weet ik niet maar je krijgt wel alles terug, zelfs je software. mocht je dat niet vertrouwen dan kan je alsnog met epocware file manager alles van je telefoon aftrekken.

Verwijderd

Topicstarter
EnsconcE schreef op 06 november 2004 @ 12:47:
dat weet ik niet maar je krijgt wel alles terug, zelfs je software.
krijg ik echt ALLES terug met een backup? berichten, instellingen, beltonen, foto's, software, portefeuille, taken, agenda, enz. enz. ?

• jobcohen
die back-up wordt alleen gemaakt van je telefoongeheugen; dus je beltonen, je contacten, je profielinstellingen e.d.

je software zit dus niet in die back-up (behalve als je deze op je telefoongeheugen hebt geïnstalleerd).
Pagina: 1