Ik heb een usb 2.0 pci kaart gekocht. Maar als ik mijn mp3 speler aansluit krijg ik te zien dat ik een trage usb hub heb aangesloten. Ik heb het kaartje geistalleerd. Ik heb ook een update programma van windows geinstalleerd, maar blijft dezelfde melding krijgen.
Staan er geen uitroeptekens bij de USB poort/hub in de device manager?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Service Pack installeren van windows.
Bij service pack is pas ondersteuning voor USB 2,0
Had ik ook.
BTW: Whilie you are at it: Install maar SP2 meteen ipv SP1
Bij service pack is pas ondersteuning voor USB 2,0
Had ik ook.
BTW: Whilie you are at it: Install maar SP2 meteen ipv SP1
Dit is wat er staat in mijn device manager:
- USB-hoofdhub
- USB-hoofdhub
- USB-hoofdhub
- USB-hoofdhub
- USB-hoofdhub
- VIA Rev 5 of later USB inuversele host-Companion-controller
- VIA Rev 5 of later USB inuversele host-controller
-VIA USB Enhanced host-controller
En als ik service pack 2 dan ga zou gaan installeren, moet ik dan eerst mijn usb kaart weer loshalen?
- USB-hoofdhub
- USB-hoofdhub
- USB-hoofdhub
- USB-hoofdhub
- USB-hoofdhub
-VIA USB Enhanced host-controller
En als ik service pack 2 dan ga zou gaan installeren, moet ik dan eerst mijn usb kaart weer loshalen?
is je mp3 speler wel usb 2.0
en wat de rest zegt ff je software checken 
windows 2000 ff de MS usb2.0 add on driver installen
Windows XP > SP1 of hoger
windows 2000 ff de MS usb2.0 add on driver installen
Windows XP > SP1 of hoger
[ Voor 73% gewijzigd door manowar op 05-11-2004 18:34 ]
system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..
Was hij usb 1.1 geweest, dan zou die melding niet verschenen zijn. Ik heb ook al zo'n melding gehad, toen ik een draagbare harde schijf aansloot op de on board usb-poort van een Pentium III... De installatie van het laatste service pack moet dat verhelpen (waarschijnlijk had je SP1 nog niet geïnstalleerd, anders zou je zo'n melding niet krijgen).
Allemaal in de veronderstelling dat je Windows XP draait hé. Hoe het zit met 2000 en vroeger voor usb2-ondersteuning, daar heb ik geen flauw idee van. Het had wel handig geweest had je je os gegeven.
[ Voor 21% gewijzigd door Borromini op 05-11-2004 18:32 ]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Verwijderd
Nee kaart hoeft niet los. Gewoon de SP2 ff installen en dan zijn de problemen gefixed denk ik. Zo was het wel iig met mijn webcam want daar had ik een verglijkbaar probleem. Kreeg ook een melding over snel apparaat op langzame hub en de cam deed niks. SP2 eroverheen en hoppa hij werkt als een tierelier
Maar had jij ook dat er voordat je SP2 had geinstalleerd dit stond?Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 18:31:
Nee kaart hoeft niet los. Gewoon de SP2 ff installen en dan zijn de problemen gefixed denk ik. Zo was het wel iig met mijn webcam want daar had ik een verglijkbaar probleem. Kreeg ook een melding over snel apparaat op langzame hub en de cam deed niks. SP2 eroverheen en hoppa hij werkt als een tierelier
VIA USB Enhanced host-controller
Want dat geeft toch aan dat USB 2.0 wel wordt ondersteund? En misschien een domme vraag. Is het een probleem als ik ook nog gewone usb 1 poorten erin heb zitten?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 13:06 ]
Win2k met SP4 werkt gewoon perfect met USB2.0 in ieder geval. (zowel met een NEC, Ali en Nforce chip). Ik heb hier nog geen extra dingen hoeven te installeren. Dus mocht de TS 2000 draaien is SP4 genoeg om het werkend te maken.Borromini schreef op 05 november 2004 @ 18:29:
Allemaal in de veronderstelling dat je Windows XP draait hé. Hoe het zit met 2000 en vroeger voor usb2-ondersteuning, daar heb ik geen flauw idee van. Het had wel handig geweest had je je os gegeven.
nou ik sp 2 geïnstalleerd en zowaar nóg geen problemen ondervonden. Maar het werkt nu inderdaad wel goed. Bedankt
Pagina: 1