[KaZaa] Kazaa-Lite 2.4.3 heeft problemen met verbinden.....

Pagina: 1
Acties:

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 20:10
Had even Windows opnieuw erop gezet + the usual software en dergelijke, alles doet het weer perfect, behalve Kazaa-Lite.
De Installatie verliep zonder enkele problemen, alleen als ik nu dus Kazaa-Lite opstart heeft hij moeite met verbinden. Er gebeurt dus eigenlijk helemaal niets, nada, noppes (Ik kan dus niet in het sub-menu ''search'' komen enz.)
Ik vindt dit eigenlijk best vreemd, omdat ik deze versie (2.4.3) al een lange tijd gebruik en nog nooit problemen mee heb gehad.

Info:

- Kazaa-Lite 2.4.3 (NL)
- Windows XP Pro.
- Service Pack 2 (NL)
- Als de System Specs. nodig zijn (alhoewel ik denk van niet), wijs ik je even door naar mijn signature :9

Ik had ook al even op Google gekeken naar andere Kazaa-Lite versies, maar het blijkt dat elke Kazaa-Lite die ik heb geprobeer problemen heeft.
Ik heb ook even gekeken in de Meuktracker op Tweakers.net

Verwijderd

zelfde probleem hier kan sinds enige tijd niet meer verbinden.

Verwijderd

Heb het af en toe ook. ligt dus niet aan jouw

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-08 18:24
Dit is idd een vreemd probleem waar ik ook last van heb de laatste tijd. Vreemd genoeg werkt het wel bij mijn zus op haar pc, terwijl we beiden dezelfde internetverbinding gebruiken...

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

• Yonix
Ik had net ook even bij mijn zusje gekeken of ook haar Kazaa misschien problemen had met verbinden.
Op dit moment heeft ze gewoon de normale ''Kazaa'' (Versie 2.7 meen ik), die had geen problemen. Maar Kazaa-Lite 2.4.3 die ik even op haar PC had geïnstalleerd die had dus wel problemen, en ook wij maken gebruik van dezelfde verbinding.
Heel vaag allemaal, maar om nu de normale ''Kazaa' te gaan installeren... :9

• ManOfWar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik heb hier ook problemen met het verbinden van kazaa. Na een schone windows xp sp2 instal wil hij ook niet meer verbinden...zelfde met andere versies. Weet iemand mischien wat er aan de hand is met Kazaa Lite ?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Misschien zijn die clients wel gewoon verbannen van de server.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:41
Ik heb hier met KaZaA Lite K++ 2.6.0 uit mei 2004 geen probleem, binnen 10 seconden heeft hij verbinding :)

• Yonix
Ik was helemaal vergeten dat dit topic nog open was 8)7
Maaruh, ik heb sindskort geen problemen meer, hij kan gewoon weer connecten....wel een beetje vaag allemaal.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ik heb ook problemen met Kazaa-Lite. Kan helemaal niet meer verbinden. Toen heb ik KaZaA GOLD geinstalleerd, en Kazaa-Lite werkte ook weer...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
ligt aan registry instellingen, ik had het ook op 10 pc's waar kazaa nieuw op was gezet. reg instellinge van oude pc gesaved en sindsdien gebruik ik die erbij en werkt het weer meteen in 1x goed :)

CISSP! Drop your encryption keys!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

het probleem zit em in het feit dat je sp2 hebt. Deze blockt ongevraagt derelijk soort p2p downloads. kheb het ook..maak je keuze, sp2 of kazaa...

edit:
kiezen is groot woord, zullen ook wel updates zijn die het probleem oplossen, maar kgeloof dat je het optimum niet bereikt

[ Voor 32% gewijzigd door Egg op 13-11-2004 19:08 ]

MSI GX660R for the win!

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-06 13:31

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Probleem heb ik ook gehad,.. opgelost door Kazaa Lite Ressurection te installeren..

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:32
uberotto2086 schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 19:01:
het probleem zit em in het feit dat je sp2 hebt. Deze blockt ongevraagt derelijk soort p2p downloads. kheb het ook..maak je keuze, sp2 of kazaa...

edit:
kiezen is groot woord, zullen ook wel updates zijn die het probleem oplossen, maar kgeloof dat je het optimum niet bereikt
ja daarom had ik het ook op win98 versie install. win2k verse install winxp verse install....

heb dus geen bal met sp2 te maken :O

CISSP! Drop your encryption keys!

Pagina: 1