Oke, ik heb een Radeon 9800pro. Die had ik op mn tv aangesloten maar dat ging niet helemaal goed. Het is niet de nieuwste tv en heeft dus geen s-video ingang. Had ik em met een converter van svideo naar scart aangesloten. Nu geeft ie heel slecht beeld. Hij geeft maar een paar kleuren door (en helemaal fout) en het beeld knippert en flikkert als een gek. Als ik em op zwart-wit zet is ie wel goed.
Hij staat nu op een resolutie van 1024x768 maar het maakt niet uit of ik em op 800x768 zet. Lager gaat ie niet.
Er zit een ook een converter bij voor s-video naar tulp (zo'n gele voor samengestelde video). Dat zou je denken; Die gaat in de s-video ingang op de vga-kaart en dan met een tulpkabel naar de tv. Maar dat ding is geen s-video, het is een plugje met 8 pootjes en ik heb geen idee waar die inmoet.
Nog een vraagje; als ik een dvd start zie ik dat wel gewoon op de tv, maar als ik een xvid of divx start komt het niet door.
Komt iemand dit bekend voor misschien?
Ik draai winxp, p4 3,0ghz, radeon 9800 pro sapphire met catalyst 6.14.10.6483
Hij staat nu op een resolutie van 1024x768 maar het maakt niet uit of ik em op 800x768 zet. Lager gaat ie niet.
Er zit een ook een converter bij voor s-video naar tulp (zo'n gele voor samengestelde video). Dat zou je denken; Die gaat in de s-video ingang op de vga-kaart en dan met een tulpkabel naar de tv. Maar dat ding is geen s-video, het is een plugje met 8 pootjes en ik heb geen idee waar die inmoet.
Nog een vraagje; als ik een dvd start zie ik dat wel gewoon op de tv, maar als ik een xvid of divx start komt het niet door.
Komt iemand dit bekend voor misschien?
Ik draai winxp, p4 3,0ghz, radeon 9800 pro sapphire met catalyst 6.14.10.6483