Toon posts:

Windows door SP2 alleen maar langzamer? *

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of meer mensen hier zo extreem last van hebben, maar ik vind sp2 één en al een K*T service pack. Het is ten eerste belachelijk beveiligd, ten tweede (is nu wel uitgeschakeld) is dat vreselijke security centre een rampenplan, ten derde krijg ik een achterlijke waarschuwing als ik ook maar iets wil downloaden

en tot slot is windows nu vreselijk langzaam geworden. het was al behoorlijk te merken na sp1, maar sp2 slaat echt alles!! Het is overigens ook onstabiel als de pleuris geworden. Ben beniewd hoeveel mensen ditzelfde ervaren.

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-04 21:20
Nounou ... hier werkt het prima hoor en ik vind dat security centre helemaal niet lastig je moet dan maar gewoon de firewall aanzetten en een virusscanner installeren :D

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

• Bliep
  • Laatst online: 10-01 16:07
Vind die firewall en virus controle ook een belachelijk iets :r . Verder merk ik niet zo dat mijn pc langzamer is geworden maar vind ik wel dat is geestelijk steeds agressiefer word doordat sp2 steeds aangeeft dat mijn pc niet goed beveiligd is omdat ik die #$%#$ firewall uit heb gezet.

No flame intendet.

• jee-weetje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-04 13:36
Heb nog geen enkel probleem gehad !

Merk bij veel ander pc's dat er wel problemen zijn. Tot niet meer opstarten van Xp toe.

Persoonlijk prima, maar als je er problemen mee hebt zit je in DEEP shit, die je zelf slecht kunt oplossen !

Heb voor een kameraad met M$ gebeld (geen boot na SP2 update), prima geholpen. Mag gezegd worden.
Modbreak: Spider.007Het is Microsoft; M$ zien we liever niet

[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 05-11-2004 17:33 ]

Jan-Willem

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-04 15:05
Waarschijnlijk ben jij een van de weinigen, het opstarten van SP2 zou iets langer moeten duren, maar daarna is het een veel prettigere ervaring dan SP1 of geen SP.

Verder is de verbeterde en beveiligde windows xp ideaal, mensen die normaal kamte met dagelijkse spyware en rotzooi (verkeerde sites bezochten dus :X) hebben nu 'opeens' nergens meer last van. Verder kan je dat Security centrum uitzetten, alhoewel uit ervaring blijkt dat als je een goede virusscanner installeerd je nergens meer last van heb :).

Verwijderd

Topicstarter
ow, had ik eigenlijk niet gedacht!! Toch blij dat er ook positieve reacties op zijn, zodat ik niet altijd over microsoft hoef te klagen. :D

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:10

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sjah, die updates zijn niet erg... Maar eigenlijk zou je bij elk service pack een cdtje moeten slipstreamen en daarmee een nieuwe installatie doen... Anders wordt het systeem er inderdaad niet sneller van.
Maar al met al heb ik zelf niet veel snelheidsproblemen met sp2...

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-04 19:22

The CarNagE Man

SüperG33K

Bliep schreef op 05 november 2004 @ 16:33:
Vind die firewall en virus controle ook een belachelijk iets :r . Verder merk ik niet zo dat mijn pc langzamer is geworden maar vind ik wel dat is geestelijk steeds agressiefer word doordat sp2 steeds aangeeft dat mijn pc niet goed beveiligd is omdat ik die #$%#$ firewall uit heb gezet.

No flame intendet.
Dat kan je uit zetten hoor. Gewoon op de knop Meldingen van Beveiligingscentrum instellen en dan alleen de-selecteren.

Erg simpel en je hebt geen last meer ervan :Y) :)

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Ach ja....je blijft mensen hebben die geen reet van computers en OSsen weten. Die worden natuurlijk met de SP2 beter beschermd.

Voor de kneus die dit topic opende......als je niet weet hoe je SP2 moet instellen zodat je er geen last meer van hebt, dan is het maar goed dat het erop staat.

Leer Windows beter onder de knie te krijgen voor je begint te blaten. Hier alles perfect en geen last van rare meldingen. Tenzij je af en toe gek wordt van een extra keer klikken....dan kan je beter aan je persoonlijkheid werken denk ik ;).

.....wel is het installeren van Java VM van Sun een iets grotere uitdaging met Default settings....maar werkt evengoed.

Drastische problemen vragen drastische oplossingen. Ik zou willen dat meer mensen wat meer zouden letten op beveiliging van de thuispc's....waren er toch veel minder wormen en botjes die schadelijk kunnen zijn en veeeeel minder spam.

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

mee eens cheese_man :)

p.s. ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan java en hun fantastische compatabiliteit!

Verwijderd

WinXp SP2 is inderdaad een heel mooi en goed OS. Stel je voor, als XP bij introductie zo was ontworpen als SP2..... dan vind ik eerlijk waar dat ze een heel goed product op de markt hadden gebracht. Natuurlijk is er voor ieder wat wils.... zoals meer vrijheid = linux, maar dat neemt niet weg dat WinXP SP2 voor de meeste gebruikers gewoon ideaal is.

Verwijderd

Topicstarter
Cheese_man schreef op 05 november 2004 @ 16:42:
Ach ja....je blijft mensen hebben die geen reet van computers en OSsen weten. Die worden natuurlijk met de SP2 beter beschermd.

Voor de kneus die dit topic opende......als je niet weet hoe je SP2 moet instellen zodat je er geen last meer van hebt, dan is het maar goed dat het erop staat.

Leer Windows beter onder de knie te krijgen voor je begint te blaten. Hier alles perfect en geen last van rare meldingen. Tenzij je af en toe gek wordt van een extra keer klikken....dan kan je beter aan je persoonlijkheid werken denk ik ;).

.....wel is het installeren van Java VM van Sun een iets grotere uitdaging met Default settings....maar werkt evengoed.

Drastische problemen vragen drastische oplossingen. Ik zou willen dat meer mensen wat meer zouden letten op beveiliging van de thuispc's....waren er toch veel minder wormen en botjes die schadelijk kunnen zijn en veeeeel minder spam.
mwoah, ik heb geen last van het onder de knie krijgen van windows hoor... ik heb het security centre uitgeschakeld door te doen:

uitvoeren->msconfig->services->security centre en ik heb ook nergens last meer van!! scheelt ook wat in geheugen en dus snelheid. En over beveiliging: niet iedereen zit hier op te wachten. Ik dus ook niet. Als ik een virusje heb, doe ik gewoon format c: heb ik ook geen virus meer en is de pc gelijk weer hardstikke snel!! Maar als je veel persoonlijks erop hebt staan, is het idd wel goed aan te raden een goede virusscan te gebruiken. En spam: je roept het (niet altijd!) vaak af op jezelf. Veel mensen vullen te snel hun email adres in bij een één of andere website.

BTW, heb ik last van rare meldingen etc? Nee, ik zei alleen dat ik dat security centre achterlijk vond.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-03 13:14

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 16:30:
ik weet niet of meer mensen hier zo extreem last van hebben, maar ik vind sp2 één en al een K*T service pack. Het is ten eerste belachelijk beveiligd, ten tweede (is nu wel uitgeschakeld) is dat vreselijke security centre een rampenplan, ten derde krijg ik een achterlijke waarschuwing als ik ook maar iets wil downloaden

en tot slot is windows nu vreselijk langzaam geworden. het was al behoorlijk te merken na sp1, maar sp2 slaat echt alles!! Het is overigens ook onstabiel als de pleuris geworden. Ben beniewd hoeveel mensen ditzelfde ervaren.
System Restore Point?? Iets voor jou?

SP2 is een stuk stabieler dan de (gewone) XP-release. Security-centre is een fluitje van een cent, extra extensies voor 64-bits CPU's en meer leuke dingetjes.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 17:09:
WinXp SP2 is inderdaad een heel mooi en goed OS. Stel je voor, als XP bij introductie zo was ontworpen als SP2..... dan vind ik eerlijk waar dat ze een heel goed product op de markt hadden gebracht. Natuurlijk is er voor ieder wat wils.... zoals meer vrijheid = linux, maar dat neemt niet weg dat WinXP SP2 voor de meeste gebruikers gewoon ideaal is.
Ik vind dat het os zelf niet slecht is. Maar verder ga ik dan ook niet. Het is nog steeds veel te onstabiel als Bill zegt dat het nóóit meer vast loopt. Je kan wel beloftes maken, maar maak ze dan ook goed en zeg dan gewoon dat het nauwelijks meer vast loopt. Wat ik ook erg jammer vind, is dat je niet zoals bij bijvoorbeeld linux van tevoren kan aanvinken wat je allemaal op de pc wilt hebben. Of beter nog: typical en advanced installation. Zodat ik kan aanvinken dat ik bij de installatie niet meer msn explorer en outlook express moet deïnstalleren.

SP2 is een stuk stabieler dan de (gewone) XP-release. Security-centre is een fluitje van een cent, extra extensies voor 64-bits CPU's en meer leuke dingetjes.
Nee, format c: lijkt me beter plan ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 17:21 ]

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-04 12:54
Ikkuh, ik ben er juist zeer tevreden over :)

Die dingen die jij allemaal meld als slecht, zijn bij mij juist allemaal positief:
Snelheid
Stabiliteit
Veiligheid

Ik heb wel een eigen OEM CD gemaakt (SP2 erin geslipstreamd + alle proggies die ik gebruik) en daarbij heb ik een behoorlijke registry tweak file gemaakt om alle onnodige sh!t of wat je kan beschouwen als vervelend/irritant eruit zitten vissen.

Het kost even wat tijd, maar daarna heb je ook wat :Y)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Graag zie ik een wat hoger niveau van de reacties; dan kan dit best een interessante discussie zijn. Kuis ook je woordenschat een beetje; sommige termen kunnen gewoon niet worden gebruikt als benaming voor een OS.

winxp sp2 langzaam > Windows door SP2 alleen maar langzamer? *

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 05-11-2004 20:12 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sneakyd3ad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-04 17:03
Ik heb wel sinds dat ik Windows XP SP2 heb, dat ik soms links niet meer aan kan klikken. Dit is heel vreemd, maar bijvoorbeeld bij Hotmail in een bericht. Hier klik ik dan op een link en vervolgens gebeurt er niets. Dit gebeurt op meerdere sites.

Iemand hier ervaring mee en een eventuele oplossing??

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
MAX3400 schreef op 05 november 2004 @ 17:18:
[...]

Moet ie eerst compatible zijn met amd athlon 64 bits cpu's :/

( aangezien er veel berichten waren dat deze combinatie veel problemen gaf )

[ Voor 12% gewijzigd door Satch op 05-11-2004 17:45 ]

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 19:56

Jrz

––––––––––––

SneakyD3ad schreef op 05 november 2004 @ 17:40:
Ik heb wel sinds dat ik Windows XP SP2 heb, dat ik soms links niet meer aan kan klikken. Dit is heel vreemd, maar bijvoorbeeld bij Hotmail in een bericht. Hier klik ik dan op een link en vervolgens gebeurt er niets. Dit gebeurt op meerdere sites.

Iemand hier ervaring mee en een eventuele oplossing??
Heb je toevallig adaware geinstalleerd, en je protocol handlers weggegooid?

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit topic gaat enkel toegestaan worden als (zoals Spider.007 al aangeeft) er netjes gereageerd wordt, daarnaast heb ik helemaal geen zin in allerlei vragen er tussen door. Ervaringen mag - geen vragen.

• Bapawe
Ik heb wel het probleem dat XPLite niet meer werkt onder SP2, de computer reboot namelijk als ik iets probeer.
Kan dat aan die extra extensies voor 64-bits CPU's liggen?

[ Voor 19% gewijzigd door Bapawe op 06-11-2004 10:55 ]

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43
Ik had SP2 eerst gedownload en daarna geinstalleerd. XP werd inderdaad een stuk trager.

Ik heb toen een slipstream CD gemaakt. XP Opnieuw geinstalleerd en XP is dan een stuk sneller. (net zo snel als XP installeren zonder service packs).

Misschien kan je dat eens proberen.

SP2 Slipstream CD Maken

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-12-2025
Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 17:19:
[...]

Nee, format c: lijkt me beter plan ;)
Mening over quote:
Format C: bij elke virus oid dat je tegenkomt is naar mijn inziens niet echt slim:
Ten eerste is het erg tijdrovend, vooral als je SP2 (als je die dan toch geïnstalleerd wilt hebben) niet hebt geslipstreamed en eventueel andere programma's/drivers etc.
Ten tweede, het blijft de OS net zo snel als je System Restore doet (of als je een Image van je hd hebt, en die terug zet).
Ten derde, je kunt bij een foute handeling (bij jouw is sp2 traag) ook sp2 weer deïnstalleren. En om virussen een spyware te voorkomen goede software tegen virussen en spyware installeren.

Ik heb ook nog iets algemeens te melden over sp2 en z'n comptibaliteit met programma's:
Veel mensen prijzen SP2 af omdat hij niet comptible was met een aantal programma's, ik vind dit geen reden om het af te prijzen (of zeggen dat het microsoft z'n schuld is dat een bepaald programma het niet meer doet, jij bent overigens degene die ervoor kiest om sp2 te installeren). Software ontwikkelaars die die programma's maken voor Windows XP moeten ervoor zorgen dat hij ook comptible is met SP2. De Software ontwikkelaars die willen geld verdienen met hun product, en dan moeten ze dan ook maar zo snel mogelijk met een patch oid komen, of contact met de klant opnemen en zeggen dat ze met de installatie van sp2 moeten wachten tot ze een patch hebben uitgebracht voor hun product.

Mijn eigen ervaring met sp2:
Ik heb het geïnstalleerd en ik moet zeggen dat het op alle punten voordelen opleverd voor mij. Een aantal voorbeelden:
1. De firewall bij sp2 zorgt voor meer snelheid als dat je een externe firewall hebt, dit HAD ik dus ook.
2. Veel activex controls worden geblokkeerd en dus drukken me ouder/broers niet zomaar op "JA", en dus vaak minder spyware (als je op verkeerde sites zit)
3. Het systeem is een stuk stabieler en sneller geworden (onder andere ook door de firewall)
4. Geen externe software nodig voor popup blokkering (of geen andere browser).

Verwijderd

Topicstarter
SyphOn schreef op 06 november 2004 @ 11:03:
Ik had SP2 eerst gedownload en daarna geinstalleerd. XP werd inderdaad een stuk trager.

Ik heb toen een slipstream CD gemaakt. XP Opnieuw geinstalleerd en XP is dan een stuk sneller. (net zo snel als XP installeren zonder service packs).

Misschien kan je dat eens proberen.

SP2 Slipstream CD Maken
aahh bedankt!! Ja, dat zou het best wel eens kunnen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
BonzO schreef op 06 november 2004 @ 18:40:
[...]

Mening over quote:
En om virussen een spyware te voorkomen goede software tegen virussen en spyware installeren.

Ik heb ook nog iets algemeens te melden over sp2 en z'n comptibaliteit met programma's:
Veel mensen prijzen SP2 af omdat hij niet comptible was met een aantal programma's, ik vind dit geen reden om het af te prijzen (of zeggen dat het microsoft z'n schuld is dat een bepaald programma het niet meer doet, jij bent overigens degene die ervoor kiest om sp2 te installeren). Software ontwikkelaars die die programma's maken voor Windows XP moeten ervoor zorgen dat hij ook comptible is met SP2. De Software ontwikkelaars die willen geld verdienen met hun product, en dan moeten ze dan ook maar zo snel mogelijk met een patch oid komen, of contact met de klant opnemen en zeggen dat ze met de installatie van sp2 moeten wachten tot ze een patch hebben uitgebracht voor hun product.

Mijn eigen ervaring met sp2:
Ik heb het geïnstalleerd en ik moet zeggen dat het op alle punten voordelen opleverd voor mij. Een aantal voorbeelden:
1. De firewall bij sp2 zorgt voor meer snelheid als dat je een externe firewall hebt, dit HAD ik dus ook.
2. Veel activex controls worden geblokkeerd en dus drukken me ouder/broers niet zomaar op "JA", en dus vaak minder spyware (als je op verkeerde sites zit)
3. Het systeem is een stuk stabieler en sneller geworden (onder andere ook door de firewall)
4. Geen externe software nodig voor popup blokkering (of geen andere browser).
Ik moet zeggen: een antivirus heb ik niet, anti spyware heb ik wél!
Ik gebruik de combinatie ad-aware en spybot: search and destroy en dat is volgens mij de perfecte combi, heb nooit meer last van spyware.

En ik moet nu ook wel toegeven ja, dat het idd wel veel van die rotzooi blokkeert. Dat is dan een pluspunt, toch blijf ik erbij dat m'n windows installatie echt langzamer is geworden. Ik ga nu proberen een sp2 windows cd te streamen. Bedankt voor de reacties!!

• wooley
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-01-2025
Sinds de installatie van SP2 krijg ik eindelijk weer eens van die "blue screens"
die ik al zo lang niet meer had!@

AMD 3900x@5Ghz intellkiller

• Bapawe
Slipstreamen is wel aan te raden.
Ik heb zelf ook meteen z'n cdtje gemaakt toen sp2 uit kwam en dus niet geinstalleerd via windows update.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Het kan helpen door regelmatig de programma's die je al een tijdje niet gebruikt te verwijderen en deze pas opnieuw te installeren wanneer je ze weer nodig hebt.

En vervang "/NoExecute=Optin" met "/Execute" in je boot.ini want dat softwarematige execution prevention zit soms maar in de weg.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
PipoDeClown schreef op 07 november 2004 @ 13:02:
Het kan helpen door regelmatig de programma's die je al een tijdje niet gebruikt te verwijderen en deze pas opnieuw te installeren wanneer je ze weer nodig hebt.

En vervang "/NoExecute=Optin" met "/Execute" in je boot.ini want dat softwarematige execution prevention zit soms maar in de weg.
en hoe verander je dat dan? want in msconfig kan je niet dubbelklikken ofzo, ik heb alleen boot.ini.backup kunnen vinden die ik heb veranderd. Maar denk niet dat dit de goede manier is.

Verwijderd

Na SP2 werd mijn XP zo langzaam dat het verscheidene MINUTEN duurde voordat hij klaar was met me desktop laden. Ik kon feitelijk niks meer doen. Ik was het toen zo zat met xp dat ik 2000 SP4 slipstreamed erop heb gegooit, na een oudhollandse format c:, y :p.
Hij loopt nu weer als een trein.
2000 pwnt XP :) :+

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 14:47:
Na SP2 werd mijn XP zo langzaam dat het verscheidene MINUTEN duurde voordat hij klaar was met me desktop laden. Ik kon feitelijk niks meer doen. Ik was het toen zo zat met xp dat ik 2000 SP4 slipstreamed erop heb gegooit, na een oudhollandse format c:, y :p.
Hij loopt nu weer als een trein.
2000 pwnt XP :) :+
Je hebt er niet eens tijd in gestoken om te kijken wat de reden was dat Windows zo lang bezig was met opstarten? Tools als bootvis zijn hier uitstekend geschikt voor. Tegelijkertijd lees ik in dit topic nou nog steeds niet echt de inhoudelijke discussie die wel gevoerd zou kunnen worden? Wat denk je dat SP5 voor 2000 zal brengen; wellicht hetzelfde probleem dat jij nu hebt met SP2 op XP? Microsoft zal toch ook de opties die nu aan XP worden toegevoegd gaan uitbrengen voor andere versies van haar OS?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ahh, execute gevonden... Nu ik het cdtje heb gestreamd, en opnieuw heb geinstalleerd, lijkt windows heel anders! Heel vreemd om uit te leggen, maar volgens mij zijn er een aantal functies bijgekomen, die er eerst nog niet inzaten. En messenger start nu ook niet automatisch zo irritant z'n .net passport aan te bieden :D

Tis idd veel sneller en ik kan het nu al iedereen hier aanraden!

• Bapawe
Tja het kan ook gewoon goed zijn merk je nu wel :)
Ik heb zelf met het programma nLite mijn cd geslipstreamed en daarmee kun je verschillende onderdelen uit windows weglaten, dit vind ik zelf erg fijn misschien nog een idee voor jou.

Veel plezier met je installatie :D

[ Voor 54% gewijzigd door Bapawe op 07-11-2004 19:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
ahh, nLite? Ga ik eens proberen. Maar het gekke was: na de installatie hoefde ik helemaal niets meer te verwijderen, behalve outlook omdat de helft al niet meer was geinstalleerd!! MSN explorer was er ook gewoon uitgelaten en nog meer van die onzin. Maar ik ga het eens proberen! Kan ik daarmee ook alvast drivers installeren zoals videokaart drivers etc?

• Bapawe
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 11:01:
ahh, nLite? Ga ik eens proberen. Maar het gekke was: na de installatie hoefde ik helemaal niets meer te verwijderen, behalve outlook omdat de helft al niet meer was geinstalleerd!! MSN explorer was er ook gewoon uitgelaten en nog meer van die onzin. Maar ik ga het eens proberen! Kan ik daarmee ook alvast drivers installeren zoals videokaart drivers etc?
Ja dat is daarmee ook mogelijk.
Website nLite:
http://nuhi.msfn.org/

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb SP2 er nu ook een paar weken op staan en ik heb echt zeer veel spijt ervan. Sinds SP2 heb ik van de volgende dingen last:

1) Computer heeft ineens veel moeite met multitasken.
2) Programma's starten heel traag op
3) Hij heeft ineens soms haperingen bij het afspelen van DivX :X
4) Net loopt hij zelfs bij IE moeilijk te doen bij het wisselen van venster of het drukken op de back-knop

Ik heb al mijn ingebruikte programma's eraf gegooid en schijf opgeruimd, dus daar kan het iig niet meer aan liggen. Verder heb ik spyware checks gedaan, ook daar heb ik geen last van.

Iemand tips voor mij? Want ik lees hier vrijwel alleen maar positieve verhalen.

Overigens heb ik en een Asus M6 met 1.7Ghz Pentium-M, 512MB geheugen en een 70GB@7200RPM schijf en een ATI-M9600. Aan de specs zal het dus echt niet liggen.
Toen ik deze update maakte kon hij trouwens ook mijn typen niet bijhouden en haperde hij even....

[ Voor 18% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 18-11-2004 17:43 ]

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik word echt ziek dat ik elke keer op nu uitvoeren moet klikken als ik een .exe bestand open. ik dubbelklik er toch niet voor niets op :? iemand enig idee hoe je dit uitzet :?

Verwijderd

babba schreef op donderdag 18 november 2004 @ 17:45:
Ik word echt ziek dat ik elke keer op nu uitvoeren moet klikken als ik een .exe bestand open. ik dubbelklik er toch niet voor niets op :? iemand enig idee hoe je dit uitzet :?
zijn dat van het internet gedownloade exes? Zo ja, moet je in gpedit.msc even kijken bij user configuration -> administrative templates -> windows components -> attachement manager -> en dan do not preserve zone information in file attachments. En dan als je een exe start nog even het vinkje uitzetten....
Pagina: 1

Let op:
Een discussie over SP2 moet geen enkel probleem zijn; we zien echter liever onderbouwde argumenten dan nutteloze flames; denk hier aan