Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Over Tweakstore

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views sinds 30-01-2008

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit topic is bestemd voor de bespreking van alles wat met TweakStore te maken heeft, dit naar aanleiding van een groot aantal surveys in de Shop Survey van deze shop. De shop is niet failliet verklaard en bestaat ook nog steeds. Echter, omdat er in hun Shop Survey teveel 'slowchatsurveys' stonden, leek het ons beter om ruimte te bieden voor discussie over deze shop op het forum, in dit topic dus.

Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
  • De welbekende "ja ik ook"-reacties.
  • Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting TweakStore.
  • Gooien met 'modder'.
  • Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
Wat wij wel graag zien:
  • Houd de discussie hier netjes.
  • Reageer beargumenteerd.
  • Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Mocht blijken dat men hiertoe niet in staat is, dan is ook dit topic zo weer dicht.

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 13-12-2004 19:09 ]

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:59

_Ernst_

Mark It Zero!

even een kickje

Ik heb zo'n 1,5 maand geleden een bestelling bedaan bij tweakstore en meteen het geld overgemaakt. Tot nu toe heb ik nog helemaal niks gehoort over die bestelling, ook na herhaaldelijk mailen.

Nou wilde ik gaan bellen maar kan nergens een telefoon nummer vinden. Op www.tweakstore.net staat geen telefoon nummer meer, alleen een adres. Ik ben naar het telefoon nummer van dat adres gaan zoeken, maar als ik dat bel krijg ik iemand aan de lijn die tweakstore niet kent en ook niet in de weimansweg woont, wel krijgt hij vaker telefoontjes van mensen die naar tweakstore vragen.
Bij de infolijn van kpn kan ik ook geen telefoon nummer krijgen want die kennen helemaal geen tweakstore in rotterdam

Weet iemand misschien een telefoonnummer waarop ik tweakstore kan bereiken of andere informatie over wat er aan de hand is met tweakstore. Ik zou namelijk graag mijn 80 euro terug willen of mijn bestelling, en heb geen idee wat ik nu zou kunnen doen. Het begint er namelijk best wel op te lijken dat ik mijn geld kwijt ben :/

Last.fm

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

_Ernst_ schreef op zondag 14 november 2004 @ 15:15:
Nou wilde ik gaan bellen maar kan nergens een telefoon nummer vinden.
[...]
Weet iemand misschien een telefoonnummer waarop ik tweakstore kan bereiken of andere informatie over wat er aan de hand is met tweakstore.
Staat toch in de ShopSurvey?
Telefoonnummer 010-4858549
"tweakstore" is niet bekend bij de Kamer van Koophandel.

Zoeken op postcode + huisnummer (zoals vermeld in de ShopSurvey:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
* = Vestiging is opgeheven, ontbonden of verplaatst. 
V = Verkorte naam 

Handelsnaam                                            KvK-inschrijfnummer
Adres                                                  Vestiging
* De Creatiek Le Soleil                                24336551 0000
  Weimansweg 83, 3075MK Rotterdam                      Hoofdvestiging
  JBO Services                                         01095455 0000
  Weimansweg 83, 3075MK Rotterdam                      Hoofdvestiging
* Bob den Ouden                                        24289199 0000
  Weimansweg 83 B, 3075MK Rotterdam                    Hoofdvestiging
  J. Kornelisse                                        24126046 0000
  Weimansweg 89, 3075MK Rotterdam                      Hoofdvestiging

Van de site van Tweakstore:
(Tweakstore is part of JBO Services.)
Google geeft o.a.:
http://www.1stekeuze.nl/details/1045216290.html die weer verwijst naar
http://www.j-b-o.nl, die weer geeft:
Aan deze pagina wordt gewerkt.
Dus toch:
Naam: JBO Services
Vestigingsadres: Weimansweg 83
Vestigingsplaats: 3075MK Rotterdam
Internetadres: http://www.j-b-o.nl
KvK-inschrijfnummer: 01095455 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
Site staat op naam van:
JBO Montage
J H van Aismawei 5
9045 PE BEETGUMERMOLEN

[ Voor 44% gewijzigd door PcDealer op 14-11-2004 20:22 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

PcDealer schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:10:
[...]

Staat toch in de ShopSurvey?

[...]
:X helemaal niet gezien/over geen gelezen. Maar dat is mooi dan zal ik die morgen eens gaan bellen :)
Hopenlijk word daar wel opgenomen want ze schenen per telefoon ook slecht bereikbaar te zijn.

Last.fm

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:55
Mijn ervaring met de tweakstore:
- 010- 2151944: Dit nummer is niet van de tweakstore
- 010-4858549: Dit nummer bestaat niet
- msn@tweakstore.net: komt nooit on-line
- info@tweakstore.net: e-mail komt wel aan maar geen reactie

Wat ik niet geprobeerd heb:
- (aangetekende) brief schrijven
- naar de winkel gaan

Kortom als je daar iets besteld hebt en het komt niet aan kun je denk ik nog het beste bij die winkel langsgaan. RMA is helemaal hopeloos en kun je beter via de fabrikant proberen te regelen.

tvw

• Silent Hunter
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-11 15:59
Recent een bestelling geplaatst van €50 bij Tweakstore.
Zoals ieder mens het vaak doet bij plaatsing van een bestelling gelijk geld overgemaakt.

Email gestuurd, zeer beleefd: geen reactie.
Bellen; Geen reactie.

KVK nummer > Niet te vinden bij kvk.nl

Overigens is de hele shop van Tweakstore niet te vinden onder 'bedrijven'.

J.B.O is overigens wel te vinden.
https://server.db.kvk.nl/...SWS001@?BUTT=010954550000

Slechte zaak.

[ Voor 10% gewijzigd door Silent Hunter op 23-11-2004 17:05 ]

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

iets schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:54:
Mijn ervaring met de tweakstore:
- 010- 2151944: Dit nummer is niet van de tweakstore
- 010-4858549: Dit nummer bestaat niet
- info@tweakstore.net: e-mail komt wel aan maar geen reactie

- (aangetekende) brief schrijven
- naar de winkel gaan

Kortom als je daar iets besteld hebt en het komt niet aan kun je denk ik nog het beste bij die winkel langsgaan. RMA is helemaal hopeloos en kun je beter via de fabrikant proberen te regelen.
Bestaat 010-4858549 niet? Heb het al vaak gebeld maar er word nooit opgenomen.

Ook nog steeds geen reactie gehad op mail, dus heb een brief geschreven die ik morgen aangetekend verstuur. Kijken of daar wel reactie op komt.
Anders als laatste optie naar rotterdam gaan als ik daar de gelegenheid voor heb.

Last.fm

• Silent Hunter
_Ernst_ schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 17:32:
[...]

Bestaat 010-4858549 niet? Heb het al vaak gebeld maar er word nooit opgenomen.

Ook nog steeds geen reactie gehad op mail, dus heb een brief geschreven die ik morgen aangetekend verstuur. Kijken of daar wel reactie op komt.
Anders als laatste optie naar rotterdam gaan als ik daar de gelegenheid voor heb.
Is er anders niet een mogelijkheid om bij de KVK te 'klagen' over dat bedrijf,...?
soort van online petitie oid ?...

off:
mocht je gaan zou je me dan een PMetje willen sturen ? Ik wil graag m'n order wel hebben desnoods vergoed ik wel _/-\o_

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

• iets
Bij 010-4858549 kreeg ik zo'n dit-nummer-bestaat-niet pieptoon. Misschien toch ergens een cijfertje verkeerd gedrukt... :P.

Veel succes met bellen maar ik denk niet dat het veel resultaat heeft eigenlijk.

tvw

Verwijderd

Ten eerste: ik heb nog nooit iets bij Tweakstore gekocht. Gezien de berichten die mij via GoT en T.net bereiken, zal ik dat ook nooit van mijn leven gaan doen. Al zou ik gewoon bij de winkel langs kunnen gaan, nooit van mijn leven. Stel dat het spul eens stukgaat....

Ten tweede: wordt het niet eens tijd voor alle "gedupeerden" om wat consumentenprogramma's (ala Kassa, Rader, Breekijzer etc.) gezamelijk te benaderen? In je eentje kun je bij deze programma's natuurlijk niet zoveel uithalen, maar als de krachten gebundeld worden misschien wel. Door alle problemen zoveel mogelijk in de schijnwerpers te zetten, kunnen jullie er misschien wel voor zorgen dat aan de wantoestanden een einde komt. Zodra er geen hond meer besteld, houdt de shop natuurlijk vanzelf op met bestaan.

Het is natuurlijk jammer dat deze shop de term "Tweak" in zijn naam heeft. Ik vrees, dat veel (onervaren) GoT'ers en Tweakers onterecht een zakelijk verband leggen tussen Tweakers.net en de Tweakstore. Dat is natuurlijk erg jammer.

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11 11:03

rimpeldinky

nani?

goed, ik wil dit topic dus wel even hooghouden ;) ik heb er namelijk ook wat liggen

wat ik geprobeerd heb: (dank u iets ;) voor et lijstje)

- info@tweakstore.net: e-mail komt wel aan maar geen reactie <= tot 12 x toe

- naar de winkel gaan

als er iemand opperd om een keer in het weekeinde langs te gaan of ie niet toevallig open is, ik heb weekeindOV dus dat zou kunnen

wat ik wel gelezen heb op een paar plekken is dat dit eerst een bedrijf was van meerdere mensen (concludeer ik ook uit de naam JBo services, een Jeroen/Jaap (aka B.S.O.D. hier op et forum en een Bob den ouden) zou het misschien een idee zijn om via de telefoongids iets van een thuisnummer van een van de 2 op te zoeken?

aangezien de bob "opgeven of verplaatst" is vermoed ik dat diegene het nu alleen doet, heel JBO, dus dan zou het kunnen kloppen wat ik op een paar plekken lees dat hij het niet red in zn eentje, Maar dan verwacht ik toch allicht een auto-reply mailtje of iets detgelijks

[ Voor 19% gewijzigd door rimpeldinky op 24-11-2004 22:43 ]

*burp*

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

rimpeldinky schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:41:
wat ik wel gelezen heb op een paar plekken is dat dit eerst een bedrijf was van meerdere mensen (concludeer ik ook uit de naam JBo services, een Jeroen/Jaap (aka B.S.O.D. hier op et forum en een Bob den ouden) zou het misschien een idee zijn om via de telefoongids iets van een thuisnummer van een van de 2 op te zoeken?
Check B.S.O.D. het e-mailadres van Jeroen.

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:37
Ik ben tijdens de OV-staking bij de Tweakstore langs geweest, daar kreeg ik zeer goede service en weet van een paar vrienden van mij dat dit bij hun ook het geval was..

Als iemand problemen heeft met deze toko zou ik zeker langs gaan, aangezien al blijkt dat andere methode niet werken

• Silent Hunter
arnoman schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:50:
Ik ben tijdens de OV-staking bij de Tweakstore langs geweest, daar kreeg ik zeer goede service en weet van een paar vrienden van mij dat dit bij hun ook het geval was..

Als iemand problemen heeft met deze toko zou ik zeker langs gaan, aangezien al blijkt dat andere methode niet werken
Ik zou dat graag willen doen, maar ik ben zelf (bijna) 16, en eventjes naar Rotterdam vanuit Nieuw-Vennep (regio Amsterdam / Haarlem) is niet echt gemakkelijk.

Misschien zouden alle gedupeerde mensen van Tweakstore eens een bericht bij zo'n tv programma inderdaad moeten droppen ?

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Ik wil zaterdag naar rotterdam rijden, door de weeks gaat niet, want ik zit tot 3 op school en zou dan te laat in rotterdam zijn. Zaterdag ga ik er rond de middag heen en hopen dat ze dan open zijn.

offtopic:
Zie boven me 2 mensen met tags in hun sig die niet werken,
@ Silent Hunter: op got kun je geen afbeeldingen in je sig plaatsen, wel ernaar linken.
@ Arnoman: als je http:// erbij zet werkt het wel :)

Last.fm

• Silent Hunter
_Ernst_ schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:54:
Ik wil zaterdag naar rotterdam rijden, door de weeks gaat niet, want ik zit tot 3 op school en zou dan te laat in rotterdam zijn. Zaterdag ga ik er rond de middag heen en hopen dat ze dan open zijn.

offtopic:
Zie boven me 2 mensen met tags in hun sig die niet werken,
@ Silent Hunter: op got kun je geen afbeeldingen in je sig plaatsen, wel ernaar linken.
@ Arnoman: als je http:// erbij zet werkt het wel :)
Ik weet, intresseert me eigenlijk niet veel ;) gaat om't idee

Is't mogelijk dat je miss voor mij dan ook dan na zou kunnen vragne mits mogelijk? Ik wil je best vergoeden

_/-\o_ _/-\o_

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Silent Hunter schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:56:
[...]

Ik weet, intresseert me eigenlijk niet veel ;) gaat om't idee

Is't mogelijk dat je miss voor mij dan ook dan na zou kunnen vragne mits mogelijk? Ik wil je best vergoeden

_/-\o_ _/-\o_
Als je me je gegevens mailt/toevoegt op msn wil ik misschien wel voor je vragen hoe het ermee staat, maar ik beloof niks :)

Last.fm

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:25

Ankh

|true

goed ik geef deze een kickje en kijken hoe het nou er mee staat. mijn moederboard chipset koeler is het lekker aan het begeven .. Maar email beantwoord hij niet meer.. waardeloos in het begin toen hij net bestond was het een goeie winkel maar nu is het echt kut
:(

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Ik heb de zelfde ervaring,

ik heb op 17 augustus een bestelling geplaats, :(

er zat een lcd scherm bij, deze was moeilijk leverbaar.

dus wou hij een gedeelte van de bestelling alvast opsturen.

in een volgende mail stond dat hij alles, behalve de lcd had opgestuurd. :?

ik vragen wat me dat extra ging kosten, en vanaf toen niks meer gehoord, op de fax, telefoon of één van de 4 mail adressen.

ik wil graag ook wel een keer, bv in de kerst vakantie bij hem langs gaan, kijke of ons dan wel wil helpen.

• Ankh

Ankh

|true

Modbreak:Lees de TS nog eens heel goed door om te zien wat hier wel en niet besproken kan worden ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 06-12-2004 16:06 ]

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

Een tipje voor de mensen die bestellingen hebben geplaatst en betaald hebben..
Stuur eens een brief, desnoods gewoon aangetekend, met kopieen van de mail, afschrijvingen en wat je nog meer aan 'bewijs' kunt bedenken..
Vertel daarin gewoon dat je graag levering wil, aangezien je betaald hebt, of annulering aangezien bericht uitblijft, met restitutie.
Vermeld desnoods (als je denkt dat het nodig is) dat je stappen zult ondernemen om je geld terug te krijgen.

Een TV-programma zal je zaak niet eens oppakken als je niet eens een aangetekende brieft hebt gestuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door The_Ghost op 07-12-2004 13:35 ]

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

Verwijderd

En het zal wel geen toeval zijn dat iedere email naar een @tweakstore.nl adres netjes terugkeert:
<info@tweakstore.nl>: host smtp.redhosting.nl[XX.XX.XX.XX] said: 550
<info@tweakstore.nl>: User unknown in virtual alias table (in reply to RCPT TO command)
Idem met support@ etc. Dat belooft niet veel goeds :X

Mijn verhaal is trouwens 'kort' samen te vatten als volgt: besteld, betaald (want vanuit België moet je vooruit betalen), heel lang gewacht (zowat 4 maand) en ondertussen tientallen mails en telefoons zonder resultaat. Dan maar een aangetekende brief verstuurd waarop meteen reactie kwam ('de onderdelen die binnen waren zijn verstuurd en de rest van het geld heb ik retour geboekt' samen met een Track&Trace nummertje), dan terug gewacht (ruim 5 maand ondertussen) maar ik heb nog geen eurocent gezien en op die koerier wacht ik ook nog steeds alhoewel het pakje volgens de gegeven Track&Trace is afgeleverd. Heel fijn, want volgens TPG post kan alleen de verzender een navraag doen, en dat is in mijn geval bijzonder vervelend want ik kan 'm niet bereiken!
En nu lijkt hij helemaal van de aardbol verdwenen want mailen kan ook al niet meer? Is tweakstore dan 'eindelijk' failliet ofzo? Iemand die kan bevestigen dat de shop nog af en toe open is ofzo?

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Vanmiddag ben ik naar Rotterdam geweest om eens bij tweakstore langs te gaan, maar daar was natuurlijk niemand, zoals te verwachten was :(
Ik heb maar een brief in de brievenbus gestopt maar verwacht niet dat ik daar nog ooit iets over zal horen.

Wel opvallend dat de site ineens is veranderd, gisteravond was hij er nog gewoon en nu kijk ik er net nog eens en is hij down:
Tweakstore
This site is down for maintenance.
Please check back again soon.

Last.fm

• Ankh

Ankh

|true

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 22:38:
[...]

En het zal wel geen toeval zijn dat iedere email naar een @tweakstore.nl adres netjes terugkeert:
<info@tweakstore.nl>: host smtp.redhosting.nl[XX.XX.XX.XX] said: 550
<info@tweakstore.nl>: User unknown in virtual alias table (in reply to RCPT TO command)
Idem met support@ etc. Dat belooft niet veel goeds :X

Mijn verhaal is trouwens 'kort' samen te vatten als volgt: besteld, betaald (want vanuit België moet je vooruit betalen), heel lang gewacht (zowat 4 maand) en ondertussen tientallen mails en telefoons zonder resultaat. Dan maar een aangetekende brief verstuurd waarop meteen reactie kwam ('de onderdelen die binnen waren zijn verstuurd en de rest van het geld heb ik retour geboekt' samen met een Track&Trace nummertje), dan terug gewacht (ruim 5 maand ondertussen) maar ik heb nog geen eurocent gezien en op die koerier wacht ik ook nog steeds alhoewel het pakje volgens de gegeven Track&Trace is afgeleverd. Heel fijn, want volgens TPG post kan alleen de verzender een navraag doen, en dat is in mijn geval bijzonder vervelend want ik kan 'm niet bereiken!
En nu lijkt hij helemaal van de aardbol verdwenen want mailen kan ook al niet meer? Is tweakstore dan 'eindelijk' failliet ofzo? Iemand die kan bevestigen dat de shop nog af en toe open is ofzo?
dat van die mail adres heb ik hierboven ook al neer gezet dit is ook al een tijdje namelijk zo..

gaat lekker :(

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Probeer eens postmaster@tweakstore.nl.

Dat nog niemand na mijn eerdere info daarmee verder heeft gezocht. Bij deze dan toch:
Domeinregistratie van tweakstore.nl.
Domeinregistratie van j-b-o.nl.
:7

[ Voor 87% gewijzigd door PcDealer op 12-12-2004 09:32 ]

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:02

Garrett

Watercooler

Check de site... zou het nu echt afgelopen zijn?

Tweakstore
This site is down for maintenance.
Please check back again soon.

Een plaatselijke shop hier was ook "gesloten voor reorganisatie" destijds... met een mooi woord heette dat eigenlijk failliet

I love watercooling

• iets
Dit was toch ook gebeurt met exile computers een tijd geleden?

tvw

• Ankh

Ankh

|true

trouwens website zelf klopt ook niets van.. er zouden ook images moeten zijn, maar die zijn er niet/worden niet weer gegeven ook apart...

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

PcDealer schreef op zondag 12 december 2004 @ 09:22:
Probeer eens postmaster@tweakstore.nl.

Dat nog niemand na mijn eerdere info daarmee verder heeft gezocht. Bij deze dan toch:
Domeinregistratie van tweakstore.nl.
Domeinregistratie van j-b-o.nl.
:7
Zijn telefoon nummer (+31 (0)582532899) in Beetgumermolen bestaat iig niet meer.
Volgens de knp is er op dat adres geen telefoon aansluiting meer.

en van naar dat adres mailen verwacht ik ook niet veel, zou me verbazen als daar antwoord op zou komen.

Last.fm

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

_Ernst_ schreef op maandag 13 december 2004 @ 17:09:
[...]

Zijn telefoon nummer (+31 (0)582532899) in Beetgumermolen bestaat iig niet meer.
Volgens de knp is er op dat adres geen telefoon aansluiting meer.

en van naar dat adres mailen verwacht ik ook niet veel, zou me verbazen als daar antwoord op zou komen.
Pols eens bij de hoster van de site.

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Modbreak:Wat valt er niet te begrijpen aan de topicstart :? :{

[ Voor 75% gewijzigd door Crash op 13-12-2004 19:08 ]

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:32

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Morgen ga ik er langs. Zal niet veel uithalen denk ik, maar ik zou me zelf achteraf stom vinden als ik het nu niet doe.
Shop kan je overigens nog bezoeken: http://www.j-b-o.nl/shop/ (is een oude versie volgens mij)Eigenaar is Jeroen van den Bosch.

[ Voor 38% gewijzigd door DaMightyWackO op 13-12-2004 21:43 ]

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

• Ankh

Ankh

|true

DaMightyWackO schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:29:
[...]

Ja had al betaald, vroeg me af waarom de stuff er nog niet was.
je kan je geld altijd binnen 30 terug vragen als je het niet vertrouwd :)
hiopelijk wist je dat al :)

ik ga eens bij red-hosting navragen wat er aan de hand is..

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

SCaRaBaeuS schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:13:
[...]

je kan je geld altijd binnen 30 terug vragen als je het niet vertrouwd :)
hiopelijk wist je dat al :)

ik ga eens bij red-hosting navragen wat er aan de hand is..
Dat is een veel gemaakte fout maar dat kan niet, alleen automatische machtigingen kun je terug vorderen, als je zelf iets overmaakt niet :)

Last.fm

• Ankh

Ankh

|true

Goed, ik heb contact gehad met redhosting, daarboven had ik een mail neergezet maar op hun aanraadde heb ik die weer verwijdert. Maar het komt op het volgende neer.

Redhosting heeft totaal geen aanwijzing dat het bedrijf failliet is. Ook het telefoonnummer dat wij gevonden hebben bij het domein, hebben zij ook in hun systeem staan. Dus ze hebben ook geen geldig nummer van ze. Weer een dood spoor om het zo maar te zeggen.
oh ja trouwens:
Je hebt gezocht op nummer: 0104858549
Telnr: 010-4858549
Naam: chr m rijkers
Adres: oranjeboomstraat 104-c
Postcode: 3071bd
Plaats: rotterdam
1 item(s) gevonden.

[ Voor 20% gewijzigd door Ankh op 14-12-2004 17:50 ]

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Oke vandaag naar Rotterdam geweest met een maat....

We gingen er met een negatieve smaak er naar toe. Na wat zoeken hadden het relatief snel gevonden. Het ligt in de buurt van Rotterdam Lombardije. Het was inderdaad in een gewone woonwijk met rijtjes huizen. Eenmaal aangekomen bij het huis bleek het gesloten te zijn, bordje hing voor de duer. Na wat kloppen een aanbellen werd er niet op gedaan. Toen zijn we maar naar de KFC gegaan met het besluit dat we het even later nog wel een keer zouden proberen. Maar we hadden er weinig hoop op. Naja na een lekkere maaltijd zijn we weer op het gemakje terug gelopen om weer aan te bellen en te kloppen. De post was van de mat af, dus er was wel degelijk iemand!!! Aanbellen aan kloppen. Maar niemand kwam de deur open doen. We waren uit Breda gekomen en we hadden niet voor niets zo lang in de trein gezeten. Dan maar ''wat" harder kloppen. Mocht niet baten, sigaretje erbij en rustig verder beuken. En jawel, daar kwam iemand. (kwartietje later) :7 Na wat opmerkingen over het kabaal dat we schopten, werden we vriendelijk binnen gelaten. Vervolgens kreeg ik de verschuldigde spullen, zelfs de verzendkosten terug en de volgende uitleg:

Tweakstore is overgenomen door twee nieuwe mensen, hij zelf stopt met de shop en gaat alleen verder als groothandel in oa. Ace producten. De website is uit de lucht omdat die een rommeltje was geworden. De nieuwe site van de nieuwe 2 eigenaren had er al twee weken moeten zijn maar was er nog niet. Hij wist dat het een rommeltje was, maar was van plan daar helderheid over te brengen op de nieuwe site.

Naja ik ben iig blij dat ik mn spullen heb, en hopelijk kan de rest ook zijn spullen te gemoed zien.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Modbreak:Ik heb een aantal onrelevante posts verwijdert. Als ik vanaf hier nog teveel onrelevant gezever tegenkom als "ik ook!", "ik laat zo snel mogelijk meer weten" etc. dan zal er een andere manier gezocht moeten worden om hierover te kunnen praten/informeren...

Verwijderd

DaMightyWackO schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:17:
Oke vandaag naar Rotterdam geweest met een maat....

We gingen er met een negatieve smaak er naar toe. Na wat zoeken hadden het relatief snel gevonden. Het ligt in de buurt van Rotterdam Lombardije. Het was inderdaad in een gewone woonwijk met rijtjes huizen. Eenmaal aangekomen bij het huis bleek het gesloten te zijn, bordje hing voor de duer. Na wat kloppen een aanbellen werd er niet op gedaan. Toen zijn we maar naar de KFC gegaan met het besluit dat we het even later nog wel een keer zouden proberen. Maar we hadden er weinig hoop op. Naja na een lekkere maaltijd zijn we weer op het gemakje terug gelopen om weer aan te bellen en te kloppen. De post was van de mat af, dus er was wel degelijk iemand!!! Aanbellen aan kloppen. Maar niemand kwam de deur open doen. We waren uit Breda gekomen en we hadden niet voor niets zo lang in de trein gezeten. Dan maar ''wat" harder kloppen. Mocht niet baten, sigaretje erbij en rustig verder beuken. En jawel, daar kwam iemand. (kwartietje later) :7 Na wat opmerkingen over het kabaal dat we schopten, werden we vriendelijk binnen gelaten. Vervolgens kreeg ik de verschuldigde spullen, zelfs de verzendkosten terug en de volgende uitleg:

Tweakstore is overgenomen door twee nieuwe mensen, hij zelf stopt met de shop en gaat alleen verder als groothandel in oa. Ace producten. De website is uit de lucht omdat die een rommeltje was geworden. De nieuwe site van de nieuwe 2 eigenaren had er al twee weken moeten zijn maar was er nog niet. Hij wist dat het een rommeltje was, maar was van plan daar helderheid over te brengen op de nieuwe site.

Naja ik ben iig blij dat ik mn spullen heb, en hopelijk kan de rest ook zijn spullen te gemoed zien.
Heeft die ook nog vertelt hoe de rest aan hun spullen kan komen?? Want ik ga denk ik dan ook maar naar Rotterdam vanuit Groningen, ik ben het wel een beetje beu en wacht al 4 maanden.. :( Is er geen manier om mijn geld terug te krijgen?? Ik heb er in iedergeval recht op, staat in de voorwaarden, na 3 maand.. Maar ja, ik stuur denk ik eerst maar eens een aangetekende brief en als dat niet helpt, naja dan zal ik andere maarregelen moeten treffen..

Ohw en btw, zijn er meer Tweakers die eventueel mee willen gaan naar Rotterdam?? Om spullen of cash te halen??

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik woon er vlakbij, misschien kunnen we iets regelen dat ik alle spullen hierheen haal en het dan doorstuur naar jullie? Moet er alleen even met de nieuwe eigenaar besproken worden hoe ik die spullen mee kan krijgen..

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

ah das opzich positief dat er tenminste nog wel wat gebeurd, er dus nog een kans dat ik m'n geld/spullen krijg.

De site is ook veranderd, je kunt nu inloggen met klantnummer en password. Alleen die weet ik niet meer en de password forgotten fuctie werkt niet.
Iemand die wel kan inloggen en misschien wat meer info kan zien?

Last.fm

• DaMightyWackO

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

_Ernst_ schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:52:
ah das opzich positief dat er tenminste nog wel wat gebeurd, er dus nog een kans dat ik m'n geld/spullen krijg.

De site is ook veranderd, je kunt nu inloggen met klantnummer en password. Alleen die weet ik niet meer en de password forgotten fuctie werkt niet.
Iemand die wel kan inloggen en misschien wat meer info kan zien?
Ja, na inloggen krijg je 3 links, met Log out, Order History en RMA History. Daarna kan je dus je Orders zien en je RMA's

Is waarschijnlijk gewoon opgezet om ongeruste klanten gerust te stellen. :)

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 11:37

Memendo

V4-power/Team BSD

Wat ik nu niet begrijp is dat als de zaak overgegenomen is en je hebt een goed verhaal, waarom doe je dan niet gewoon de eerste keer open. Sorry hor, maar ik krijg zo de indruk dat het ook met de nieuwe eigenaren niet goed gaat komen.
Het lijkt mij dat als je er zo'n puinhoop van gemaakt hebt en je vind uiteindelijk een oplossing, dat je dat dan zosnel mogelijk wilt uitvoeren/verkondigen.

Ik vind dit iig weer een rare kronkel in deze soap.

En dan nog iets:
Redhosting het bedrijf dat de sites host, die moet toch op een of andere manier iets hebben dat men contact met hem kan opnemen? Want als hij niet zou betalen zou zijn site wel uit de lucht zijn toch :?

[ Voor 21% gewijzigd door Memendo op 15-12-2004 19:48 ]

Verwijderd

Megamind schreef op woensdag 15 december 2004 @ 18:42:
Ik woon er vlakbij, misschien kunnen we iets regelen dat ik alle spullen hierheen haal en het dan doorstuur naar jullie? Moet er alleen even met de nieuwe eigenaar besproken worden hoe ik die spullen mee kan krijgen..
Ik vind het wel een goed idee.. Maar ik denk niet dat je contact krijgt met die nieuwe eigenaren en zowel, dan hoort hij het toch op te sturen?? Ik bedoel daar heb ik voor betaald.. Maar als je mijn spullen kunt krijgen zou ik er eventueel wel een kleine vergoeding voor willen geven!! :)

Maar misschien kunnen we iets doen met een brief waarin ik toestemming geef ofso, ja ik weet het anders ook nie.. :P

• Meester P
  • Laatst online: 11-11 15:58
Modbreak:Niet relevant :{

[ Voor 98% gewijzigd door Crash op 15-12-2004 20:43 ]

a7n8x deluxe | xp2500+@2400Mhz | 2*256 BH5 | 2xDM10 200gig@raid 0 + dm9 120gig | Radeon 9600 Pro | Nec3520 | Enermax 420 | WaterCooled(cpu+nb)

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Modbreak:Ook niet relevant :{

[ Voor 112% gewijzigd door Crash op 15-12-2004 20:44 ]

Last.fm

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
En dicht. Blijkbaar kan men hier niet posten zoals in de TS verzocht wordt. Een nieuw topic is niet toegestaan, en dergelijke posts in de shopsurvey bij Tweakstore al helemaal niet. In de shopsurvey kunnen jullie nog terecht om op correcte wijze je verhaal te doen. Verder kunnen jullie onderling via e-mail/icq/irc/whatever bekijken hoe jullie de zaken verder aanpakken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.