Hoi,
heb al zitten googlen en heb de forums al doorgespit maar ik kom er niet uit.
We hebben hier op het werk een Windows 2000 AD , vaste internet verbinding en een Cisco 3000 VPN concentrator.
De cliënts gebruiken Cisco VPN cliënt 4.04
Alles werkt mooi en onze buitendienstmannen kunnen lekker VPN'en
maar blijf met een probleem zitten, het loginscript.
Ik krijg het niet voor elkaar om het loginscript automatisch te laten lopen als de VPN cliënt wordt gestart, niet met een batch, niet met een grouppolicy, niet met de application launcher in de VPN cliënt. (Die application launcher begint namelijk al te lopen terwijl de gebruiker zich nog moet authenticeren.)
Heb nu maar een linkje gemaakt op het bureaublad naar het loginscript maarja.....
Onze gebruikers kennende gaat dat weer een hoop telefoontjes opleveren.....
Heeft iemand een idee hoe ik het loginscript altijd kan laten lopen als de VPN cliënt wordt gestart?
heb al zitten googlen en heb de forums al doorgespit maar ik kom er niet uit.
We hebben hier op het werk een Windows 2000 AD , vaste internet verbinding en een Cisco 3000 VPN concentrator.
De cliënts gebruiken Cisco VPN cliënt 4.04
Alles werkt mooi en onze buitendienstmannen kunnen lekker VPN'en
maar blijf met een probleem zitten, het loginscript.
Ik krijg het niet voor elkaar om het loginscript automatisch te laten lopen als de VPN cliënt wordt gestart, niet met een batch, niet met een grouppolicy, niet met de application launcher in de VPN cliënt. (Die application launcher begint namelijk al te lopen terwijl de gebruiker zich nog moet authenticeren.)
Heb nu maar een linkje gemaakt op het bureaublad naar het loginscript maarja.....
Onze gebruikers kennende gaat dat weer een hoop telefoontjes opleveren.....
Heeft iemand een idee hoe ik het loginscript altijd kan laten lopen als de VPN cliënt wordt gestart?