Om meteen een indruk te geven van wat ik precies bedoel met dit topic:

De bedoeling is dat een image rechts van een head tag wordt gealigned, en dat een paragraaf deze meeneemt. De code die werkt in mozilla en netscape is het volgende:
En de bijbehorende CSS
Het probleem is dat hij in internet explorer (en opera, maar dat is van mindere prioriteit) er een zooitje van maakt. Om het te illustreren in een voorbeeld:

Hoe krijg ik het in IE (en het liefst ook opera) het voor elkaar om hetzelfde effect als in MOZ&NS te krijgen? (het liefst ook zonder een containing div, omdat het straks voor de klant makkelijk te wijzigen moet zijn)

De bedoeling is dat een image rechts van een head tag wordt gealigned, en dat een paragraaf deze meeneemt. De code die werkt in mozilla en netscape is het volgende:
HTML:
1
2
3
4
| <h1>[img]"gfx/image.jpg"[/img]Caption</h1> <p>Tias brillig, and the slithy toves did gyre and gimble in the wabe; all mimsy were the borogoves, and tTias brillig, and the slithy toves did gyre and gimble in the wabe; all mimsy were the borogoves</p> |
En de bijbehorende CSS
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| #midden #content p { color: #fff; font-size: 10px; margin-top: 0px; width: 310px; } #midden #content h1 { color: #fff; font-size: 13px; font-weight: bold; } #midden #content h1 img { float: right; margin-left: 20px; } |
Het probleem is dat hij in internet explorer (en opera, maar dat is van mindere prioriteit) er een zooitje van maakt. Om het te illustreren in een voorbeeld:

Hoe krijg ik het in IE (en het liefst ook opera) het voor elkaar om hetzelfde effect als in MOZ&NS te krijgen? (het liefst ook zonder een containing div, omdat het straks voor de klant makkelijk te wijzigen moet zijn)
[ Voor 4% gewijzigd door bakakaizoku op 05-11-2004 15:14 ]
rm -rf ~/.signature