Toon posts:

[XP] Systeem klok ieder uur een minuut meer achter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De topic zegt het al.

Mijn systeem klok loopt liniar toenemend achter

Ieder uur een minuut meer, hoe kan dit??? echt heel vervelend vind ik het

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:50

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Lastig, maar niet echt onoverkomelijk. Er zijn genoeg tooltjes die de correcte tijd zovaak op kunnen halen als je zelf wilt, iedere 15 minuten bijvoorbeeld (onder voorwaarde dat je online bent natuurlijk). Onder Windows zou ik je "Dimension 4" aan willen raden.

EDIT:
Kijk hier eens naar.

[ Voor 16% gewijzigd door Freee!! op 05-11-2004 15:10 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-04 15:49

Super Snackman

Snekgek

Als het toenemend achterloopt bedoel je dan na 1 uur loopt hij 1 minuut achter, na 2 uur 1+2=3 minuten achter? Want dan zou de klok uiteindelijk achteruit gaan lopen...

Maar verder heb ik wel eens meegemaakt dat een druk bezette windows dit probleem kan geven. Zet je systeem desnoods voor de test een uur of twee (of de hele nacht zo je wilt) in de bios. En kijk wat er dan met de tijd gebeurd.

En zoals meneer boven mij al aangaf kan je altijd tooltjes downen die het voor je terugzetten mbv de atoomklook.

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

robbie1234,

Ik mis in je topic eigenlijk wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen - het puntje 'zelf inzet tonen' uit onze mooie FAQ dus :)

Kan je misschien je topicstart even updaten en ons vertellen wat je allemaal al geprobeerd hebt, en waar je op gezocht hebt om dit probleem op te lossen? :)