Ik wil mijn toshiba formatteren, nu zag ik op de website zon 3000000 updates, zijn deze echt nodig als ik een andere versie van windows instaleer dan de OEM versie die erbij zat?
Bij mijn laptop was het wel nodig.. Voor energiebeheer en profielen en het kunnen gebruiken van de hotkeys.Tetsuo55 schreef op 05 november 2004 @ 14:20:
Ik wil mijn toshiba formatteren, nu zag ik op de website zon 3000000 updates, zijn deze echt nodig als ik een andere versie van windows instaleer dan de OEM versie die erbij zat?
Maar als het filter van je land en OS goed zet op de Toshiba site worden die 3.000.000 vanzelf 50
Verwijderd
Drivers zou ik wel doen, meegeleverde software alleen als 't noodzakelijke software is (daarmee bedoel ik dus evt. software voor mediaknoppen en brightness enzo). Configuratie centrum zooi en wlan beheer e.d. zijn alleen maar onzinnig aangezien Windows daar prima zelf mee overweg kan.
En dan moet je nog een beetje geluk hebben. Ik heb een aantal dagen terug voor het eerst een andere windows versie (XP+SP2) op me toshiba 3000-514 geinstalleerd. Maar zelfs na het downloaden van alle patches die voor mijn laptop beschikbaar waren heb ik bij apparaatbeer in windows nog steeds een 'Base System-apparaat' staan dat niet echt herkend wordt.
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
dat is wel jammer 
Herkent windows update toshiba hardware?
en heeft toshiba een soort live update functie?
Herkent windows update toshiba hardware?
en heeft toshiba een soort live update functie?
Hulde aan microsoft!
ik hoefde alleen een lan en sound driver te installeren, de rest hebben MS en Intel gedaan
De laptop reageerd nu een stuk sneller, en de touchpad reageerd veel beter dan hiervoor.
ik hoefde alleen een lan en sound driver te installeren, de rest hebben MS en Intel gedaan
De laptop reageerd nu een stuk sneller, en de touchpad reageerd veel beter dan hiervoor.
Pagina: 1