Toon posts:

FTP automatisch resumen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan smartftp en zo niet welk programma dan wel een download resumen die voortijdig is afgebroken. Ik heb het dan NIET over het resumen van mij gedowloade bestand, dat kan ieder programma wel. Voorbeeld wat ik dan automatisch zou willen maar nu handmatig moet!

150 Opening BINARY mode data connection for [...] (220806452 bytes)
Connection closed. Server timeout.
ABOR
451 Transfer aborted. Broken pipe
226 Abort successful
PASV
227 Entering Passive Mode (82,179,201,227,218,56).
Opening data connection IP: 82,179,201,227,218,56 PORT: 55864.
REST 319432344
350 Restarting at 319432344. Send STORE or RETRIEVE to initiate transfer
RETR [...]
150 Opening BINARY mode data connection for [...] (209120612 bytes)
Modbreak: Spider.007Laat de origienel filenames in het vervolg even achterwege; dit dient geen enkel nut in je topic en kan worden gezien als warez aanbod :)

[ Voor 19% gewijzigd door Spider.007 op 05-11-2004 15:22 . Reden: filenames verwijderd ]

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:52

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik snap het niet? Downloads resumen kan elke FTP-client wel (mits de server het ondersteund natuurlijk) zoals je zelf al aangeeft. Ik snap alleen niet wat SmartFTP dan volgens jou op dit moment niet automatisch kan maar wel handmatig. Stukje code is toch gewoon een onderbroken transfer die weer opgepakt wordt?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je bedoelt dat de connectie weer opnieuw wordt gemaakt? Dit is mogelijk met ws_ftp. Je kunt hiervoor misschien ook iets als flashget voor gebruiken.

Je vraag is wel een beetje onduidelijk.

Verwijderd

resuming is gewoon een optie die op de ftp server aan of uit gezet kan worden.

ik vind filezilla wel een prettige ftp client (gratis, simpel en niet meer dan nodig)

filezilla server is ook wel handig (mits je windows wilt gebruiken :9 )

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet t t is niet helemaal duidelijk, het gaat er dus idd om dat een bij een afgebroken download de verbinding automatisch word hersteld en ook de download automatisch hierna word geresumed!

@noork ga k flashget is proberem

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 15:10 ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:39

momania

iPhone 30! Bam!

Smartftp kan dat toch gewoon, zolang je maar download via de global queue.. :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:52

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 15:08:
ja ik weet t t is niet helemaal duidelijk, het gaat er dus idd om dat een bij een afgebroken download de verbinding automatisch word hersteld en ook de download automatisch hierna word geresumed!

@noork ga k flashget is proberem
Ah zo :) Ok in dat geval kan SmartFTP je ook van dienst zijn zoals momania al aangeeft.

Verwijderd

Topicstarter
oke dan ben ik weer wat verder thnx
Pagina: 1