Marstek Venus E v3 | v145 | NoM | CT003 I v122
Misschien even handig om type erbij te zetten.
Wat bedoel je met de drive?
Het loopwerk? of gewoon de hele dvdspeler vervangen?
Het loopwerk? of gewoon de hele dvdspeler vervangen?
Type is panasonic SaHT-80
En ik wil eigenlijk het gehele loopwerk veranderen, dus eigenlijk gewoon een goede dvd rom speler van de computerboer als vervanging er in zetten!
En ik wil eigenlijk het gehele loopwerk veranderen, dus eigenlijk gewoon een goede dvd rom speler van de computerboer als vervanging er in zetten!
Ik kan me haast niet voorstellen dat je bijvoorbeeld een gewone DVD speler (5.25" model) in kunt bouwen en ineens alle formaten kunt lezen, dat lijkt me meer een software probleem dat hij een bepaald formaat niet snapt. Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk
Ik vraag me alleen af of dat zo simpel zit. Ik zou niet weten of je die kabels zomaar 1 op 1 over kunt nemen, of de schroefgaten ook op dezelfde plek zitten, dat soort dingen.
Maar maak eerst 's duidelijk wat je wil, als je alleen de DVD speler als geheel wil vervangen lijkt me dat eitje, zeker als je HC set uit losse componenten bestaat
Edit: Ah, ik doe te lang over m'n post
Ik denk niet dat dat gaat werken, want de gemiddelde DVD speler die ik van binnen heb gezien, heeft geen SCSI, pATA of sATA aansluiting.
Maar maak eerst 's duidelijk wat je wil, als je alleen de DVD speler als geheel wil vervangen lijkt me dat eitje, zeker als je HC set uit losse componenten bestaat
Edit: Ah, ik doe te lang over m'n post
[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 05-11-2004 13:56 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Er zijn dvdspelers waarbij dat kan ja, mijn collega heeft dat ook een keer gedaan. Maar het zal niet bij alle types dvd spelers gaan lukken
niemand verder?
Pagina: 1