Toon posts:

[XP] Error bij het aanklikken van "Netwerkomgeving"*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, hallo.

Ik heb zojuist een raar probleem ontdekt ik denk dat het aan het geheugen ligt , het is het volgende probleem .

- Als ik op netwerkomgeving wil klikken krijg ik dus deze error :

" De instructie 0x77c172e3 verwijst naar geheugen op 0x01f9c000. De lees- of schrijfbewerking ("written") op het geheugen is mislukt "

Maar nergens anders dan netwerkomgeving verschijnt deze error , dat kan toch nooit aan het geheugen liggen.

Heeft iemand hier enig idee van hoe het verholpen zou kunnen worden.
Ik heb namelijk geen andere geheugen modules om het te gaan proberen , daarom posti ik hier deze vraag , of het misschien toch software matig zou kunnen zijn.

Bij voorbaat dank. Dennis.

Verwijderd

Heb je al gekeken of je netwerkrechten goed staan? Ik vermoed namelijk dat je deze niet goed hebt staan, waardoor je deze melding krijgt.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 13:17:
Heb je al gekeken of je netwerkrechten goed staan? Ik vermoed namelijk dat je deze niet goed hebt staan, waardoor je deze melding krijgt.
Bij foutive netwerkrechten krijg je echt wel een te-weinig-rechten-error.. Dit is toch wel iets ernstigers..

Ik zou ff bij je netwerkkaart het Filesharing-protocol eruit flikkeren en dan opnieuw installeren. Misschien is die brak geraakt.

Verwijderd

Osiris schreef op 05 november 2004 @ 13:19:
[...]

Bij foutive netwerkrechten krijg je echt wel een te-weinig-rechten-error.. Dit is toch wel iets ernstigers..
Ik kreeg deze melding ook bij mijn zusje's pc en daar loste ik het op door haar opnieuw aan te melden op een netwerk. In feite refresh je dus de rechten en dergelijke naar standaard.

Verwijderd

Topicstarter
Ik was vergeten erbij te Zeggen :

- Het netwerk loopt via een linux server ,TSL.
- aanloggen Via Domein en Géén werkgroep.

ik heb geprobeert wat je hebt gezegt , maarik zie geen verandering .

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Chr0n1cl3,

Vertel eerst eens even welke Windows versie je gebruikt dan kan ik je topic titel aanpassen (die springt er sowies niet echt uit qua duideiljkheid.. :P )

Verder - ga eens op zoek naar 'netsh reset' - misschien dat dat een oplossing voor je probleem is :)

Verwijderd

1) Als je er op netwerkomgeving klikt welke muisknop gebruik je dan (Links of rechts)?

2) Sinds wanneer is het probleem onstaan. Heeft het misschien te maken met de installatie van een Spy-ware (of misschien virus). Of te wel heb je de benodigde scans al uitgevoerd?

Verwijderd

Topicstarter
windows xp professional word er gebruikt op de workstations.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-04 22:51
Ik pas even de topic titel aan, zodat deze duidelijker is. Let je ook even op de tips/vragen van Allert?

Verwijderd

Topicstarter
het zijn nieuwe pc's asus pundit R in dit geval celeron 2.8 ghz , gewoon simpelste workstationnetjes.
als ik linker muis dus dubbel klik geeft hij die error en sluit windows het windowtje meteen af.
bij rechter muis precies hetzelfde
Pagina: 1