A7V333 crasht met meerdere RAID controllers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

dit is psies de topic die ik zoek.. ik heb ook een a7v333 de onbaord raid kaart is helaas bij mij niet goed dus heb ik helemaal uit gezet..
ik heb ook nog een SCSI kaart erin met daaraan in cdrom en een backup drive.. (die gewoon goed werken)

PCI raid kaart erin werkt ook goed.. gewoon raid 1 en raid 0 config aangemaakt boot van de raid 1 (2x60 gig) raid 0 is 2x 80 gig.. dit werkt allemaal goed.. nu heb ik nog 4 disken in me kast zitten maar die heb ik nu allemaal op de onboard IDE zitten.. :S die disken zijn dus echt traag.. dus ik denk ik haal nog een promise tx2000 ata133 kaartje maar dat vond windows 2003 niet zo leuk toen ik hem opstarten en de drivers ging installeren.. :( gelijk blauwscherm.. :( dus bij mij (en ik denk ook bij kleintje77) dat het niet aan de boot disk/volgorde lig maar aan windows.. wat ik er wel bij moet zeggen is.. ik krijg maar 1x het bericht dat ik op ALT -F kan drukken (om de raid bios in te gaan) terwijl ik verwacht dat het 2x komt.. (voor beide kaarten nl)

is het al iemand uberhoud gelukt om 2 IDE Raid kaartjes in 1 computer werkt te krijgen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
^^^ bovenstaand bericht is verplaatst uit 2 Raid Controllers 1 Computer aangezien het hier om een op zichzelf staand probleem gaat ;)

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 16:55
BalusC schreef op 05 november 2004 @ 12:33:
^^^ bovenstaand bericht is verplaatst uit 2 Raid Controllers 1 Computer aangezien het hier om een op zichzelf staand probleem gaat ;)
Lijkt toch wel een beetje op mijn probleem.
Ik probeer ook 2 RAID controllers op 1 mobo aan de praat te krijgen en dat lukt mij dus ook niet :(
Zie hier :
[ur][/url]Onboard IDE RAID + Promie SX4 SATA RAID werkt niet ?