Toon posts:

X800XT met blauw pcb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vast de enige die het zich afvraagt, maar welke Sapphire x800XT kaarten zijn nou blauw (hebben een blauw pcb) en welke niet:? Aangezien dit nergens duidelijk staat aangegeven. :?

Ik heb ook al gepost in het ATI discussieforum.. maar daar wordt gewoon niet gereplied... nogal dode topic dus blijkbaar.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb een XT PE van Sapphire en die is ook blauw.

Niet op voorraad.

• Defiance
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-06 18:39

Defiance

Stubborn Bastard

Meeste Sapphire kaarten hebben nu blauwe PCB.

Degene die het niet hebben zijn de eerdere versies van de kaarten die gemaakt zijn doordat ze eerst het referentie model moesten opvolgen voordat ze hun eigen kleur konden maken met eigen hardware.

I.A.W, gewoon de nieuwere revisies van de kaarten.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dat is me nu duidelijk, maar nu heb ik nog een vraag. Ik moet namelijk persee de kaart hebben met het knalblauwe pcb en niet de kaart met het vieze moerasblauwe pcb.. (wegens casemod overwegingen).

Ik heb het over deze 2 (verschillende kleuren) kaarten:

Deze kaart moet ik dus hebben(knalblauw pcb en een lelijke sticker maar die vervang ik wel):

Afbeeldingslocatie: http://www.sapphiretech.com/awards/image/media_170.jpg

En deze foto staat bij dezelfde x800xt foto's maar heeft een lelijk moerasblauwkleurig pcb :?:

Afbeeldingslocatie: http://www.sapphiretech.com/awards/image/media_169.jpg

Wie kan mij hier duidelijkheid over geven??

edit: srry van de plaatjes.. hehe, maar iemand enig idee? Naast deze 2 blauwe versies schijnen er namelijk ook nog special vivo editions te zijn met een rode pcb.. ik zie door de bomen het bos niet meer dus :?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 19:43 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
DAMN ! , ppold zou je iets aan die plaatjes kunnen doen, ik draai hier @1280x1024 en het is nogwel erg groot

arme mensen die op 1024x768 zitten

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:33

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Misschien kan het plaatje nog iets groter? Ik zou graag het totaal aantal SMD solderingen willen tellen ;)

Officieel zou het dan ook wel een ander partnumber moeten hebben. MIsschien dat je bij aankoop dit kan vragen?

• PilatuS
  • Niet online
kan je niet gewoon wat winkels langsgaan om daar te kijken welke kleur het is

bij de meeste winkels doen ze daar niet echt moeilijk over, ik weet niet of je em in de winkel wou halen of online maar het is een idee :)

Verwijderd

Topicstarter
Bij de winkels hier in de regio hebben ze hem nergens liggen, de x800xt's zijn zowiezo nogal zeldzaam. Ik ben inderdaad van plan om hem online te kopen, en ik moet persee de knalblauwe hebben.

• PilatuS
  • Niet online
dan zou ik gewoon ff mailen naar waar ze em verkopen en dan vragen naar een blauwe
Pagina: 1