Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Telfort heeft namelijk elke prepaid GSM dubbel gelocked. Op netwerk en op abo/prepay.
Helaas niet mogelijk dus
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Wel slim bedacht natuurlijk, maarja wel irri.
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Ik herhaal: deze procedure wordt officieel niet meer ondersteund en werd bij andere providers dan Telfort nooit eerder ondersteund.
Verder kan je Sim swappen, dit is een procedure die bijna niemand kent, maar is er wel. Bij mij werkte het uitstekend, maar ik moest wel een stuk of 4 a 5 x achter elkaar naar Telfort bellen met de vraag: "Het moet toch mogelijk zijn om een prepaid toestel te gebruiken met een Telfort abbonement"
1. Je schrijft de abbonement sim-kaart over naar de sim-prepaid kaart.
2. Zodoende denkt de telefoon dat het nog steeds om een prepaid simkaart gaat.
3. Hoe? Vraag gewoon in de winkel naar Sim swap formulier. Hebben ze dit niet? Dan krijgen ze dit wel toegefaxt van Telfort. Vul het sim-swap formulier in van telfort. Na een paar dagen moet het geregeld zijn: faxen gaat sneller
4. Opeens is je prepaid nummer "verdwenen" en je beltegoed dus ook. En is je prepaid simkaart, je abonnement simkaart geworden. (de simkaart die in eerste instantie je abonnement was is na de swap waardeloos en werkt niet meer)
(ik heb dit gedaan bij.... Belcompany Venlo d8 ik, ze hebben het zelfs gratis weggefaxt voor mij...)
Voorbeeld formulier: http://www.2call.nl/help/telfortsimswap.pdf
Maar je moet het bij de winkel regelen, maar als die het niet willen, kan je het altijd proberen met dit formulier.
[ Voor 47% gewijzigd door Sharkys op 06-11-2004 19:20 ]
En anders raad ik je aan om gewoon ergens een 2e hands mobieltje op de kop te tikken. Vanaf ongeveer € 25,- worden er al werkende simlock vrije Nokia 3310's aangeboden op Marktplaats.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25