[XP SP2] Pop-up bij printen *

Pagina: 1
Acties:

• Marco Roskam
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-03 23:03
Sinds ik Service Pack 2 voor Windows XP gebruik krijg ik na het printen een pop-up waarin staat dat het document naar de printer is gestuurd. Daar wordt ik een beetje 8)7 van. Heeft er iemand enig idee hoe ik deze melding kan onderdrukken? Dit deed ie nooit in SP1. Ik wil wel graag SP2 blijven gebruiken. Ik heb hier alleen netwerkprinters staan en heb geen idee of deze melding ook bij lokale printers naar voren komt.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
ligt niet aan sp2

check je printer settings.

Abort, Retry, Quake ???

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Start --> settings --> printers and faxes

File --> server properties --> tabblad advanced

vinkje weghalen bij "show informational notification for network printers"

tadaa!

• Yisc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-01 14:31
m.roskam schreef op 05 november 2004 @ 11:48:
Sinds ik Service Pack 2 voor Windows XP gebruik krijg ik na het printen een pop-up waarin staat dat het document naar de printer is gestuurd. Daar wordt ik een beetje 8)7 van. Heeft er iemand enig idee hoe ik deze melding kan onderdrukken? Dit deed ie nooit in SP1. Ik wil wel graag SP2 blijven gebruiken. Ik heb hier alleen netwerkprinters staan en heb geen idee of deze melding ook bij lokale printers naar voren komt.
Je kan die instelling aanpassen in de eigenschappen van je printer. Ga naar het tabblad "Netware settings" en haal het vinkje weg bij "Notify"

• Marco Roskam
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-03 23:03
Gelukt :) . Heel erg bedankt!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

m.roskam,

Dit was met een klein beetje proberen toch echt zelf wel te vinden hoor - en dat is dan ook wat ik een beetje mis in je topic :) Kan je voortaan in een topic duidelijk vermelden wat je zelf al geprobeerd hebt om je probleem / vraag op te lossen? :)
Pagina: 1