Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ja maar op de site van de fabrikant kan ik dus geen 256 SDRAM modules vinden.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Verwijderd
misschien maken ze ze niet meer, of zoek je niet hard genoeg.
Sandra moet je nooit geloven, die laat veel foute dingen zien, misschien kunnen die gewoon niet goed de gegevens lezen ofzo.
Als je pc 256 aangeeft bij het opstarten dan zal je dat ook wel hebben( of er is 128mb kapot, dan ziet de pc het misschien wel maar is het wel kapot)
Sandra moet je nooit geloven, die laat veel foute dingen zien, misschien kunnen die gewoon niet goed de gegevens lezen ofzo.
Als je pc 256 aangeeft bij het opstarten dan zal je dat ook wel hebben( of er is 128mb kapot, dan ziet de pc het misschien wel maar is het wel kapot)
bij de boot ziet hij 256MB.Op maandag 01 januari 2001 20:53 schreef SirCommieBastard het volgende:
misschien maken ze ze niet meer, of zoek je niet hard genoeg.
Maareeh, hoe kan ik dat dan wel chekcen softwarematig(of het gedeeltelijk stuk is)
Russian Blue Neji
Kate Bush
heb je dachtik wel testprogjes voor, kweet zo niet welke...
maar als je systeem verder stabiel loopt lijkt het me dat je je geen zorgen hoeft te maken
maar als je systeem verder stabiel loopt lijkt het me dat je je geen zorgen hoeft te maken
Winbond maakt 16Mb, 64Mb en 256Mb (Megabit!) SDRAMs. Daar kun je dus prima een 256MB (MegaByte) DIMM mee bouwen.Ja maar op de site van de fabrikant kan ik dus geen 256 SDRAM modules vinden.
Ik heb zelf bdw ook een 256MB PC133 Winbond DIMM.
Waarom zetten ze die niet op de website dan, en mijn nummer komt overeen met die van 128 MBOp maandag 01 januari 2001 22:23 schreef Femme het volgende:
[..]
Winbond maakt 16Mb, 64Mb en 256Mb (Megabit!) SDRAMs. Daar kun je dus prima een 256MB (MegaByte) DIMM mee bouwen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Probeer simmtester eens uit op je RAM...
If nothing is written below, I was the last to reply...
Draai je windows 2000? Gewoon effe ctrl+alt+del en dan taakbeheer->prestaties. Daar staat ook hoeveel fysiek geheugen er aanwezig is.
Dat staat niet op hun webpagina omdat ze geen DIMM's maken, alleen de IC's die er op zitten. Het nummer wat jij hebt komt waarschijnlijk van 1 van die IC's en duidt er dus op dat het een 128Mbit IC is. Daar heb je er dus 16 van op een DIMM nodig om aan 256Mbyte te komen.Op maandag 01 januari 2001 22:46 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
Waarom zetten ze die niet op de website dan, en mijn nummer komt overeen met die van 128 MB
Maar ziet Sandra niet toevallig twee banken van 128Mbyte, want 1 256Mbyte DIMM kan uit twee banken van 128Mbyte bestaan, wat zelfs heel goed kan als er gebruik wordt gemaakt van 128Mbit IC's want die 16 stuks passen niet op 1 zijde van de PCB en als een DIMM tweezijdig is gebruikt hij ook twee banken.
Die banken komen niet overeen met de sloten waar je DIMM's ingaan, maar hebben te maken met de manier waarop het geheugen benadert wordt.
Zo, is de verwarring nu compleet?
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Oke thank, bij Physical memory staat dit:Op maandag 01 januari 2001 23:41 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Draai je windows 2000? Gewoon effe ctrl+alt+del en dan taakbeheer->prestaties. Daar staat ook hoeveel fysiek geheugen er aanwezig is.
261596/1024 = 255,6 = 256 SDRAM, dat klopt dus
119040/1024 = 116.3 wordt er maar gebruikt, da's niet veel, dus ook geen redene om te upgraden naar 512 MB(prijzen zijn nu ontzettend laag:9)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Pagina: 1