Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[T-Mobile] Kan ineens niet meer bellen

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik ben net aanhet bellen en ineens hoor ik tijdens het bellen het in gesprek gepiep. Dat gaat weer weg en later krijg ik het weer, maar toen ging het niet weg. Ik dus gesprek beeindigen en opnieuw bellen, krijg ik geen verbinding. Ik telefoon aan/uit gezet, nog steeds niet.
Ik heb geprobeerd mijzelf te bellen en dat lukt wel. Als ik mijn simkaat in een andere telefoon doe dan kan ik nog steeds zelf niet bellen. Er gebeurd niks en het ligt dus niet aan de telefoon.

Wat is er aan de hand? Heeft T-Mobile storing ofzo?

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:15
T-mobile heeft hier in Amsterdam gewoon nog bereik, en ik kan ook nog gewoon iedereen bellen. Heb je de rekening wel betaald? >:) Anders kan je via www.t-mobile.nl altijd nog even kijken bij je abbonnements (hoe je dat ook spelt) gegevens kijken.

• Oscar Mopperkont
Ik zit net een week bij T-Mobile, dus ik heb nog niet eens de kans gehad om wanbetaler te worden. Daar ligt het dus ook niet aan.

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:01
Je zou de klanten service kunnen bellen die weten vaak meer als wij.

Verwijderd

Als je wanbetaler bent krijg je een bandje met de mededeling dat je Afdeling Incasso moet bellen.

• Oscar Mopperkont
dennismaus schreef op 05 november 2004 @ 11:35:
Je zou de klanten service kunnen bellen die weten vaak meer als wij.
Hoe? Ik zei al ik kan niet bellen.... Huisgenoten zijn er ook niet, dus ik kan even niet bellen.

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:01
Ok je kan ook even naar zo een t-mobile verkopende telefoon toko gaan die kunnen het ook voor je uitzoeken.

• Oscar Mopperkont
Ik kan nu trouwens ook niet meer gebeld worden.

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:15
Oscar Mopperkont schreef op 05 november 2004 @ 11:37:
Ik kan nu trouwens ook niet meer gebeld worden.
Dat wordt een lekker rustige dag dan ;) . Kan je geen contact op nemen met T-mobile via Internet... Ik zal eens even zoeken.

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-11 23:54

Tys

GPRS is wel ineens weg van t-mobile, slecht bereik, maar dat komt door dit dorp.

Edit: Je bent niet de enige

[ Voor 40% gewijzigd door Tys op 05-11-2004 12:31 ]

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• Oscar Mopperkont
Stubby schreef op 05 november 2004 @ 11:38:
[...]

Dat wordt een lekker rustige dag dan ;) . Kan je geen contact op nemen met T-mobile via Internet... Ik zal eens even zoeken.
Dat kan wel, maar dat schiet natuurlijk niet op. Ik wacht wel even totdat een van mijn huisgenoten er weer is. Dan bel ik ze.

• Oscar Mopperkont
Ok ik heb net met T-Mobile kunnen bellen en het probleem is dat bestelmaar bepaalde gegevens niet goed heeft doorgegeven waardoor mijn aansluiting niet goed is geactiviveerd.
Kennelijk is het zo dat als je een abo krijgt dat je de eerste tijd een soort van voorlopige aansluiting hebt, zodat je snel kunt bellen. Daarna komt er nog een tweede soort van activatieproces op gang en daarin heeft bestelmaar dus fouten gemaakt. Gevolg is dat ik niet kan bellen :(

Dus nu maar hopen dat ze heel rap er wat aan gaan doen bij bestelmaar. :(
Pagina: 1