Net effe lopen kloten met mijn mem, ik heb er nu 2 van 128mb in zitten van in dimm1 & 3, 1 simmetje is een pc100 vab 8ns, maar lijkt het te trekken, wel is mijn mem iets trager daardoor, maar het resultaat is genoeg : 1064 stabiel zonder gezeik, met syssof sandar haal ik best een hoge score nu, maar hoe plaats ik het plaatje ????
PIII700 kan wel meer, kijk maar op: www.overclockers.com (database)
Plaatje moet wel op inet staanOp maandag 01 januari 2001 20:37 schreef Interceptor het volgende:
[ img ]adres van het plaatje[ /img ]
Maar dan zonder spaties er tussen
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Er zijn weinig mensen die boven de 1050 komen hoor , in die database staan ook gekken met cryotech kasten enzo, ja dan lukt het allemaal wel
Wat is je temp?
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
wat zijn je bios settings, vooral je voltage, wat wordt je stressed temperatuur daarbij? Ik kom op 1,70 volt niet verder dan 945. Wil ook door de gig grens!!!
faq niet gelezen?Op maandag 01 januari 2001 20:19 schreef Carel het volgende:
maar hoe plaats ik het plaatje ????
Verwijderd
mijn PIII 650 loopt lekker op 866... op 1050 doet die het ook nog wel (166Mhz FSB) alleen is het dan toch een beetje onstabiel... maar goed da komt doordat ik nie kan voltage tweaken.. (ik heb AOpen AX3S.. normale niet de pro) met de pro kan je wel voltage tweaken. 
weet iemand misschien of ik dat op de 1 of andere manier op mijn mobo kan veranderen? (de bios is namelijk zelfde voor de pro.) voltage kan ik in de bios lekker op 4v zetten.. heeft mijn mobo schijt aan..
weet iemand misschien of ik dat op de 1 of andere manier op mijn mobo kan veranderen? (de bios is namelijk zelfde voor de pro.) voltage kan ik in de bios lekker op 4v zetten.. heeft mijn mobo schijt aan..
Nee, dat doe ik toch maar niet. Submerge is nog veel cooler... Ik ga iets fixen met een submerged board en een radiator..
Pagina: 1