Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] mogelijkheid tot toevoegen HG aan Custom Fora (chem?)

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Op GoT is er momenteel een limiet van 3 custom fora waarvan de laatste 5 actieve topics worden weergegeven. Nu lijkt het mij wel interessant om hier ook een HoofdGroep (dus category) te kunnen selecteren; en dat de topics uit de fora onder deze catergory dan worden weergegeven in 1 item. Ik selecteer bijvoorbeeld (forum) SA, (forum) WOS en (category) Gathering of Tweakers; en zie in mijn myReact dan eerst SA en WOS, en daarna een mix van de topics uit LA, BUG en SM.

Zowel de functionele als de technische implementaties lijken mij vrij eenvoudig; in hoeverre zou deze feature wenselijk zijn? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Technisch zitten daar nog haken en ogen aan, o.a. in de templates: de forumlists in preferences worden in 1.9.4 ook door de gebruikte callback gehaald die van de HG's een label van een optgroup maakt. Zoals je wellicht weet is een optgroup label niet selecteerbaar.

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter
Dat weet ik ja :) Zelf zie ik dit wel als een nuttige toevoeging die functioneel niet lastig zou zijn (weinig nieuwe knoppen ofzo) en wellicht een goede toevoeging aan myReact zouden kunnen zijn. Mocht dit wenselijk zijn is het natuurlijk mogelijk om de templates aan te passen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Dan moet chem daar maar een antwoord op geven ;)

Intentionally left blank

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Dat zou wel kunnen maar vind ik nogal bloatware, en kost weer extra code en queries.

Het kan, maar ik maak het niet dus :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.