I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Aangezien ik vrij weinig van Excel weet zal ik het probleem wel op kunnen lossenLord_Salo schreef op 05 november 2004 @ 09:19:
Beste Tweakers,
Heb een probleempje op mijn werk, met Excel. Aangezien ik vrij veel van Excel weet, heb ik dit probleem niet op kunnen lossen.
Wat 'werkt niet echt'? waarom niet? Krijg je een foutmelding oid?Ik heb in Excel een afbeelding geplaatst en wil heb zo op de achtergrond hebben, dat ik mijn 'cellen' kan zien.
Dus wanneer ik een tekst in een cel plaatst, wil ik dat deze tekst boven mijn afbeelding komt. Ik heb de afbeelding al watermerk geplaatst, maar dit werkt niet echt.
Wat is de exacte foutmelding die je krijgt?Het mag ook niet in Excel, wegens berekenen van mijn hoeveelheden.
Heeft iemand een idee hoe ik het kan oplossen.?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik wil de 'celvakken' over mijn afbeelding zien en wanneer ik tekst in een cel zet en hierover een afbeelding plaats, zie ik mijn tekst niet meer.
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Dat is toch vrij eenvoudig? Op de Engelse tour aangezien ik geen nederlandse versie heb:
Daar kan je een afbeelding selecteren die dan als achtergrond van je Excelsheet wordt ingesteld.
Format --> Sheet --> Background...
Daar kan je een afbeelding selecteren die dan als achtergrond van je Excelsheet wordt ingesteld.