Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

vraag over nieuwe voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
IK heb een vraag over een voeding, weet iemand toevallig wat de minimale stroomvoorziening moet zijn op de +5 volt lijn?

heb net namelijk een nieuwe voeding gehaald maar die geeft op de +5 V lijn, maar 4,7 en dat is volgens mij voor een stabiele omgeving net iets teveel afwijking? of heb ik het dan fout?

het is in ieder geval een enhance 470 watt voeding (invasion series)

hier de link ernaar http://www.enhance-europe.com/news.htm

Verwijderd

Lees daarvoor Welke voeding heb ik nodig? Deel 7 even helemaal door, daar staat namelijk je antwoord. B)

Edit: Aangezien ik vandaag in een goede bui ben, help ik je toch maar even. De 5 V lijn mag aan afwijking hebben van 4% (staat ook in de FAQ ergens), wat neerkomt op een waarde tussen de 4,8 en 5,2 V. Die van jou valt daar dus buiten.

Maaaarrrr... Wie zegt dat die waarde klopt? In dat topic dat ik net noemde staat hoe je de voltages op een andere (betrouwbaardere) manier kan aflezen. Ik zou zeggen, doe dat eerst voordat je conclusies gaat trekken.

Als je systeem trouwens stabiel is en geen rare dingen doet, zou ik me er niet druk om maken.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 09:26 ]

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:15

AcouSE

Swedish Chef

Hoort in Welke voeding heb ik nodig? Deel 7

Ik zou die 5V trouwens eerst even nameten met een multimeter, want die monitoring programma's werken niet allemaal even nauwkeurig.

Dit topic is gesloten.