SCSI-2 kaartje wel goed genoeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024
Voor een SCSI Plextor 40x, SCSI Yamaha writer en SCSI DVD-ROM (Pioneer 6 speed) ?

In theorie kan het kaartje 10 mb/s aan, heb ik gelezen.

Graag reacties!

• MJC
oja, ook nog een hp scanner 5p

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Als het maar PCI is gaat het geloof ik wel. Ik had een adaptec ISA SCSI2 kaartje, en dat ging echt niet. Ik had redelijk veel problemen met branden en zo die allemaal voorbij waren toen ik een Diamond FirePort 40 kocht.

ISA schijnt minder goed te werken op mobo's met PCI of zoiets...

• MJC
ik heb een NCR SCSI 2 Pci kaartje en momenteel alleen een scanner en plextor aanhangen. Nu heb ik gelezen dat je voor een plextor writer vanaf 8 speed een scsi 3 controller nodig hebt. Ik kan hem dan dus niet aansluiten?

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:22
Vanaf 8-speed schrijven heb je geen Scsi-3 controller nodig, maar een pci-versie met goede busmastering, dat is vooral heel belangrijk, de maximale doorvoer is in principe van ondergeschikt belang. Er zijn alleen niet veel kaartjes met lage doorvoer die ook goed kunnen busmasteren.

• Daneel
  • Laatst online: 20-02-2025
Ik gebruik een Adaptec 2904 (scsi2) en heb geen enkel probleem met branden op hoge snelheid / scannen van foto's (alleen NIET tegelijkertijd ... tenminste nog niet geprobeerd :) )

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 29-08 17:56
Euhm ik heb een ncr810 ( symbios chip )
en ik heb er ook van alles aan hangen en het werkt perfect op mijn asus p5a ( ali chip )

.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 19:36
Scannen en branden tegelijk??? Bij mij gaat ut al fout als ik een cd aan het branden ben en ik druk op start voor het scannen :) meteen een cdtjuh naar de klotuh :) mjah ik dacht al dat het fout zou gaan :) mjah toch ff eigenwijs proberen :) nu ga ik maar weer rond zitten surfen als ik aan het fikken ben :)

Currently playing: MTG Arena (PC)

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-08 15:47
PCI SCSI-2 is meer dan genoeg ...

• MJC
Harley, wat heb je er allemaal aan hangen dan?
Ik heb namelijk ook een NCR810 PCI kaartje.
Probleem is gewoon dat een U2W kaartje gelijk 4 keer zo duur is.

• exabart
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 21:27
Bij mij wisselt het per Windows-installatie. NCR810 + Plextor 4/12. Soms kan ik ALLES doen (behalve scannen, want dat fokt mijn computer op, maar Need For Speed gaat prima!), soms is die Start-knop al voldoende om weer een onderzetter te creeëren.

Iemand 'n idee waar dit aan ligt?
Pagina: 1