"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
^^Kick^^
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
Ik had hetzelfde met mijn SPV C500. Ik had het opgelost door op Google te zoeken naar "mp4 codec" en "iets" te installeren. Sorry kan het zo gauw niet meer vinden, maar ga de verschillende links in Google eens na als je dat nog niet gedaan hebt
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik heb google er nog eens op nagezocht, maar kan echt nix vinden. Ik krijg allemaal linkje naar programma's die het *zouden* moeten doen, maar nog steeds geen resultaat.
edit:
Overigens in het vervolg heb ik dit probleem niet meer. Ik kom er net achter dat ik het opnameformaat kan wijzigen in o.a. H.263. Hiermee heb ik wel beeld en geluid. Maar dan zit ik nog steeds met de filmpjes die ik al heb opgenomen.
*snik* filmpjes van het knapste meisje van de hele wereld mijn dochter
Overigens in het vervolg heb ik dit probleem niet meer. Ik kom er net achter dat ik het opnameformaat kan wijzigen in o.a. H.263. Hiermee heb ik wel beeld en geluid. Maar dan zit ik nog steeds met de filmpjes die ik al heb opgenomen.
*snik* filmpjes van het knapste meisje van de hele wereld mijn dochter
[ Voor 54% gewijzigd door its_Muppet op 09-11-2004 09:51 ]