Toon posts:

[Server]Windows 2003 server and folder redirection

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier gezocht naar een antwoord op GOT maar heb niet veel nuttigs kunnen vinden.

Ik heb er een Windows 2003 server Engels staan, en 150 nederlandse windows 2000 werkstations.
Ik heb wel een idee waarom folder redirection niet werkt, maar vraag me af of er een oplossing voor is. Want in "gpoe" kan ik dan wel de folder my documents redirecten, maar het werkt gewoon niet, policy's werken gewoon goed, niks mee aan de hand, maar folder redirection werkt gewoon niet. Denk gewoon dat het ligt aan dat ie "my documents" wil redirecten, maar het "mijn documenten" is op het werkstation, en kan die het dus niet vinden.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

• FCVD
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik heb hier dezelfde server-client opstelling staan en het taalverschil maakt niets uit. Heb je je redirect wel goed gezet in de GPO?

er staan op Internet hele goeie werkinstructies -> www.google.nl met trefwoorden: folder redirection

Verwijderd

Topicstarter
FCVD schreef op 05 november 2004 @ 08:46:
Ik heb hier dezelfde server-client opstelling staan en het taalverschil maakt niets uit. Heb je je redirect wel goed gezet in de GPO?

er staan op Internet hele goeie werkinstructies -> www.google.nl met trefwoorden: folder redirection
Nou, ben blij te horen dat het wel mogelijk is dus, dan moet ik nog eens kijken, ben er gister al 3 uur mee bezig geweest, en het staat volgens mij toch echt goed, maar we gaan er nog een keer naar kijken. Alvast bedankt! Als het niet lukt hoor je weer van me.

• FCVD
Je moet ook ff letten op de share rechten (naar de map waar je Mijn Documenten in moet komen). Anders kan er uberhaupt niet geredirect worden.

Verwijderd

Topicstarter
FCVD schreef op 05 november 2004 @ 08:51:
Je moet ook ff letten op de share rechten (naar de map waar je Mijn Documenten in moet komen). Anders kan er uberhaupt niet geredirect worden.
Ik laat hem redirecten naar de H: schijf, en dat is een voor ingestelde home directory, dus full control over die map.

• FCVD
Ik neem aan dat je niet H:\ invult, maar de hele naam: \\servernaam\share\mapnaarkeuze

Verwijderd

Topicstarter
FCVD schreef op 05 november 2004 @ 09:01:
Ik neem aan dat je niet H:\ invult, maar de hele naam: \\servernaam\share\mapnaarkeuze
Ja inderdaad, maar was eigenlijk zodadelijk wel van plan als het niet lukt naar de H: schijf te verwijzen, aangezien die lokaal aangemaakt word, en dus ook zou moeten werken.
Pagina: 1