Norton Password manager + Firefox

Pagina: 1
Acties:

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:46
Ik gebruik norton systemworks en norton internet security (2004). Dit werkt perfect.

Nu ben ik laatst overgestapt van IE en Outlook Express naar Firefox en Thunderbird. De meeste dingen werken nog steeds nu. Zo worden banners nog steeds gefilterd.
Ook wordt mijn email gescand op virussen en spam.

Maar nu wil ik ook graag norton password manager gebruiken (vind ik toch beter dan die van FF, heeft namelijk ook autoaanvulling). Is dat mogelijk in FF? Nu werkt het namelijk niet.

Ook vraag ik me af of de functies nog beschikbaar zijn in FF om de ads / popups blokkering per site in te stellen rechtstreeks vanuit FF. En in Outlook Express had je ook Antispam functies zowel bij de rechtermuis alsook een aparte knop.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:39

breinonline

Are you afraid to be known?

chielsen schreef op 05 november 2004 @ 02:36:Maar nu wil ik ook graag norton password manager gebruiken (vind ik toch beter dan die van FF, heeft namelijk ook autoaanvulling). Is dat mogelijk in FF? Nu werkt het namelijk niet.
Geen idee
Ook vraag ik me af of de functies nog beschikbaar zijn in FF om de ads / popups blokkering per site in te stellen rechtstreeks vanuit FF.
Bekijk de FF plugin Adblock maar eens.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• chielsen
Ok, die adblock is misschien ook wel leuk, maar ik zou toch het liefste willen dat mijn norton software gewoon werkt in FF.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Misschien is het gewoon tijd om ook van Norton over te stappen naar andere producten, sinds het lijkt dat je veiliger wil werken?

Maar of het werkt, wat zegt je product omschrijving van Norton dan?

• chielsen
SSH schreef op 05 november 2004 @ 16:21:
Misschien is het gewoon tijd om ook van Norton over te stappen naar andere producten, sinds het lijkt dat je veiliger wil werken?

Maar of het werkt, wat zegt je product omschrijving van Norton dan?
Je insinueert dat Norton niet veilig is? ALs dat al zo is, ik vind het gewoon fijn werken, daarom zou ik het graag blijven gebruiken. Norton zelf zegt dat het een paar dingen niet ondersteunt, maar rept niet over FF...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

chielsen schreef op 06 november 2004 @ 19:02:
[...]

Je insinueert dat Norton niet veilig is? ALs dat al zo is, ik vind het gewoon fijn werken, daarom zou ik het graag blijven gebruiken. Norton zelf zegt dat het een paar dingen niet ondersteunt, maar rept niet over FF...
Tjah; en jouw ervaringen zijn dat het niet werkt; dan heb je toch alle informatie die je nodig hebt? Voor een officieel standpunt kun je misschien beter contact opnemen met je leverancier of Norton zelf :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1