Ik heb een paar Magnat All Ribbon 6 luidsprekers (H x B x D : 58 x 32 x 27 cm) , waarvan één tweeter helemaal niets meer doet, en de andere ook niet echt meer geweldig is volgens mij. Ik heb dit hele forum al afgestruind, bij Conrad gekeken, bij diverse sites die als link op dit forum staan gekeken, maar ik kom er niet echt uit (o.a. wat betreft maatvoering).
De buitenmaat is 11x11 cm (vierkante tweeter), de schroefgaten zitten op 9.2 cm van elkaar. Wat ik er van begrepen heb inmiddels, gaat het om "vlakdraad dome" tweeters.
Op de achterkant zit een stickertje met de volgende tekst:
795-6417
Made in Germany
0967-8
Weerstand is 8 Ohm.
Ik heb hier met MS-Paint enzo een poging gewaagd, hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb al een mailtje gestuurd richting Magnat, maar aangezien dat best duur kan uitpakken, hoop ik op een goedkoop alternatief.
Tot nu toe kan ik nog niet eens de juiste maat vinden, laat staan dat ik weet welke geschikt is als alternatief.
De buitenmaat is 11x11 cm (vierkante tweeter), de schroefgaten zitten op 9.2 cm van elkaar. Wat ik er van begrepen heb inmiddels, gaat het om "vlakdraad dome" tweeters.
Op de achterkant zit een stickertje met de volgende tekst:
795-6417
Made in Germany
0967-8
Weerstand is 8 Ohm.
Ik heb hier met MS-Paint enzo een poging gewaagd, hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik heb al een mailtje gestuurd richting Magnat, maar aangezien dat best duur kan uitpakken, hoop ik op een goedkoop alternatief.
Tot nu toe kan ik nog niet eens de juiste maat vinden, laat staan dat ik weet welke geschikt is als alternatief.
[ Voor 3% gewijzigd door 0siris op 05-11-2004 01:26 ]
ach...in een volgend leven lach je er om!