[XP] Remote Control

Pagina: 1
Acties:

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 21:21
Ik loop stage op een school, en natuurlijk zijn voor hun computers beschikbaar. Alleen zitten we met een probleem. We willen de leerlingen van afstand kunnen overnemen / in de gaten houden / bericht sturen. Bericht kan niet via netsend want het moet netter.

Nu worden de leerlingen ook steeds slimmer en zien dat er een cliënt aanstaat. Die sluiten ze dan, en als we komen weten ze van niets :Y)

Nu zijn we opzoek naar een remote control programma dat ik de achtergrond loopt, en je niet zo snel kan sluiten. Ik heb GoT en google al gebruikt maar kan geen programma vinden dat dus in de achtergrond loopt.

Ik hoop dat iemand een programma weet, en ons kan verlossen van het probleem met die duivelse kinderen O-)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Moet ik dit serieus nemen?
Heb je uberhaupt wel eens gekeken naar een aantal producten?
Zo ja: welke, en waarom werken die niet/niet goed genoeg?

need.....more.....input

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Als service starten en de leerlingen geen adminrechten geven, klaar ben je :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wolfboy schreef op 05 november 2004 @ 01:28:
Als service starten en de leerlingen geen adminrechten geven, klaar ben je :)
Komt wel iets meer bij kijken hoor...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Op oude school hebben ze zo'n programma die de andere computers kunnen bespioneren met middel van gemodde TightVNC. Je kunt dus kijken wat ze aan het doen zijn. Handig, maar voor leerlingen niet.

Ik heb wel een paar keren geprobeerd het te hacken, maar dat is mij nog nooit gelukt. Als ik een proces van dat programma probeer af te sluiten heb ik geen verbinding met internet meer.

Als ik de files van dat programma wil verwijderen, start de computer zelf opnieuw op.

Redelijk goed beveiligd allemaal, maar ik ben het naam van dat programma vergeten :P.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08 09:59
Los van de technische vragen en oplossingen, houd je rekening met de privacy van de scholier ?

Check dat ook even met een jurist.
Anders ben je misschien een hoop werk aan het doen en blijkt het niet te mogen.

Abort, Retry, Quake ???

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

BackSlash32 schreef op 05 november 2004 @ 01:32:
[...]

Komt wel iets meer bij kijken hoor...
Zoals?
Als ze niet de rechten hebben om het programma te killen dan houd het vanzelf op, als je er dan nog een klein beetje controle op zet dat hij na het killen automagisch reboot dan hebben ze er al snel geen zin meer in.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Pagina: 1