Toon posts:

kan mijn koeler 80 CFM zijn???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vaag ik was laatst in de winkel bij computerland om ff wa geheugen erbij te kopen(niet veel hoor). en ik zag daar een doosje liggen van mijn koeler,

het is een slot koeler voor mijn athlon 700,
ik vroeg mag ik ff op het doosje kijken, natuurlijk mog dat wel :)

daar stond achterop dat hij 80 CFM was??

kan da wel, herriemaken doet ie wel :( nie zon beetje ook weet nie hoeveel mar je hoort ehm heel goed :( kom over het geluid van de boxen heen als ik de boxen niet extreem hard zet :(

Verwijderd

Topicstarter
het is trouwens een dubbele iceberg koeler 7200 rpm

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Yup dan kan het wel denk ik...

Verwijderd

misschien 2 40cfm fans:?

Verwijderd

Topicstarter
ja tuurlijk

Verwijderd

Topicstarter
het is zeker niet 2 keer 80

ze worden samen in 1 verkocht

Verwijderd

Topicstarter
kan het nou dat hij 2 keer 40 cfm is het lijkt mij een beetje veel?? maar het stond er echt op

Verwijderd

kan wel, maar dan is het wel een ultra strakke cooler, dan zal je cpu ook wel koud zijn.
De meeste 80mm fans zijn maar 35cfm.

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 17:18
maar de delta 60mm HP fan is ook iets van 40 (iets minder)
hoe groot zijn de fans/
50mm?

Verwijderd

Jezus man dik =)) Stomme Lame-ass =D
Heeft die lamer gewoon een betere koeler dan ik he =) Lammetjuh =D

Verwijderd

Topicstarter
ik weet nie hoeveel mm zal es ff kijken met meetlatje is dat diameter wat je meet of een zijkant

• viper
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17-05 10:00
misschien beetje offtopic, maar massie
Duron 700 @ 900 1,85v @ 23º/34º
hoe kan je temp nou tussen de 23 en 34 graden zitten, als je koetje draait heb je toch altijd max cpu belasting... }:O:?

Verwijderd

23 WAS dus niet stressed =)
maar dat klopte niet meer...
ik heb de verwarming weer aangezet =)

Verwijderd

Topicstarter
ps die van mij koelt wel lekker alleen de warmte blijft ind e kast hangen :(

heb hem een keer met kast open laten draaien toen was de max 28 graden nu met kast dicht en koelertje bovenin is hij 39 graden, en zonder die koeler was hij rond de 50 graden

Verwijderd

7200rpm lijkt me heel sterk voor een fan van rond de 80mm, ik heb 3 80mm's van Sunon, Coolermaster en Justcooler (niet de minste dus) en die draaien op 2700-3000 rpm.

Als het kleinere fans zijn (wat ik me niet echt ka voorstellen dat die 80CFM samen leveren) dan draaien ze wel meer rpm maar 60mm ofzo haalt ook niet vlug de 7200 (misschien de delta's wel). En kleiner kunnen volgens mij niet zoveel luchtdruk creeren.

Je HD zal wel 7200rpm zijn ;)

Verwijderd

Ik heb die fan ook , continu 6900 rpm volgens ASUS Pc Probe . En ja , dat ding blijft inderdaad errug fris , 't is ook een mega-koelblok . Alhoewel ik niet versta dat 1 fan 6900 RPM heeft en de andere 6500 RPM , heeft da me et voltage te zien ofzo ?

Verwijderd

Het kan dus blijkbaar toch.. Ik zat even in de war, ik dacht dat je case fan bedoelde (meestal rond de 80mm)

Verwijderd

Topicstarter
ja bij mij zitten ze alllebij op de 7000 net eroverheen dus ik denk inderdaad dat het aan het voltage ligt.

ik ga zo ff meten hoe groot :P ze zijn mar het zijn kleintjes =P geen 80mm, maar da heb ik ook nie gezegt :P

Verwijderd

Topicstarter
ja ik denk 50 mm

Verwijderd

Topicstarter
dus hieruit kan ik samenvatten dat het wel kan??????

dan heb ik lekker een dikkere koeler als massie :P

hahahaha patsert was het met zen fopje

hehe maar die is minder :)

Verwijderd

Topicstarter
ps massie als je dit weer leest geef es ff je nieuwe icq door, ik zie je nooit meer online :)

Verwijderd

Is nogsteeds hetzelfe lame-ass =)
Met je patser koeler =D
Gooi je proc een op het volle voltage =) kijken of ie dan nog koel blijft =D

Verwijderd

Is die cooler ook los te krijgen zonder heatsink, want dan schroef ik hem dus mooi op mijn coolermaster heatsink socket a (DP5-6h51) die is 60*60*15 met 4300 rpm en die leverd maar 15cfm op, dat 80 scheelt dan wel wat denk ik, en mijn cpu is nu al cool :9

Wat kost ie?

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-05 08:12

BrZ

Neh, die Iceberg koelers van computerland heeft fans van 50*50*10mm... Die halen NOOIT 40CFM...

Zou wel ff op mijn doosje kunnen kijken (heb hem op een p2 zitten) maar bedenk net dat dat verbrand is met vuurwerk afsteken :)

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 09:54

BertV

Handgemaakt

ik heb een DP5-6h51 met koelpasta

kostte 50,-

23 idle/ 33 stressed

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Verwijderd

Jeetjuh man, 40 CFM voor een koeler van 50x50mm is echt TEVEEL gewoon =D
Hoe dik is ie eigenlijk ? en op hoveel WATT draait dat ding wel nie ? =D
10 ofzo ? =))
Een 60x60mm DeltaHP haalt nog niet eens de 40 man, en die dingen gebruiken, iets van 4 watt...

Verwijderd

Topicstarter
ja -BrZ- datzelfde dacht ik dus ook toen ik het las, maar het stond er echt op :)

Verwijderd

Topicstarter
en massie je icq!!! of heb je da nie dit forum is de enige mannier om je te bereiken op dit moment op irc zit je ook nooit meer :(

Verwijderd

Hij is echt VET dik , maar hij doet wel wat er beweert wordt . M%ijn mobo monitor (Asus Probe 2) geeft aan dat ze 6900 RPM doem en met de "vuilzak" test (je kent em wel , vuilzak opblazen met je fan en timen hoe snel ie het doet kwam ik uit op 39.5 CFM dus , dubbel fan is dat +- 80 CFM

Verwijderd

Topicstarter
kewl met dezelfde ???

relaxed dan is hij dus echt 80 CFM hehe :P

:7 daar zit je met je fopje he massie :)

Verwijderd

er is niets mis met mijn fopje hoor dick =) en die lame-ass koeler van jou past nie eens op mijn mooie(re) duron =)
En ik zit altijd op irc en mijn ICQ# is nogsteeds hetzelfde dooie ! (2e keer)

• Dualdude
  • Laatst online: 10-05 08:58
Op woensdag 03 januari 2001 10:32 schreef BertV het volgende:
ik heb een DP5-6h51 met koelpasta

kostte 50,-

23 idle/ 33 stressed
50 PIEK??? Kost bijna overal maar 25,- en ik heb hem er zelfs gratis bij gekregen...

Verwijderd

euhm , ouwe koeien uit de gracht halen ?

• Dualdude
  • Laatst online: 10-05 08:58
Sorry, niet opgelet, zat in de search resultaten te posten.....

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025

FFF

zou best kunnen, lijkt mij ook wel erg veel, maar ik heb ook zoiets hgeloof ik, deze doen 6000 rontjes per min ofzo, of zelfs meer, en de fans zijn geloof ik 5x5.

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoe doe je die test met die vuil zak?

I, for one, like Roman numerals

Pagina: 1