Toon posts:

Compaq Deskpro Intel FW82815 PIII-800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb sinds een tijdje een oude compaq verkregen waarvan ik het Mobo in een andere kast wil plaatsen.

Nu heeft de compaq kast de reset switch, power led, hdd led, etc. draden samengevoegd in 1 stekker. Plug & Play. Lekker makkelijk.

Mijn andere kast waar ik dit moederbord in wil plaatsen heeft echter een aantal losse draden.
- Reset switch (Blauw/Wit)
- Power Led (Groen/leeg/Wit)
- H.D.D. Led (Rood/Wit)
- Power switch (Blauw/Wit)
- Blanco stekker (zwart/leeg/leeg/Rood) Gaat naar de magneet.

* *
* *
* *
* *
* *
* *
* *
* *
*
* *
* *

Kan iemand misschien vertellen hoe ik al deze stekkers in de goede volgorde kan plaatsen?
Ik heb gezocht naar een manual maar ik kon niet precies de goede vinden. Mogelijk omdat dit Mobo in een compaq zit en niet helemaal orgineel meer is.

Alvast bedankt,

[ Voor 1% gewijzigd door Equator op 07-06-2019 15:27 ]

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:09
gewoon wat proberen ?

draadjes volgen vanaf die stekker tot de knoppies in de kast?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Heb je op Google gezocht naar eventuele upgrade of mod guides voor die specifieke bak / dat moederbord? Vaak zijn er wel upgrade guides te vinden waarin zulke pinouts vermeldt worden.

Overigens: FW82815 is volgens mij geen moederbord naam, probeer uit te zoeken welk meoderbord het precies is :)

[ Voor 25% gewijzigd door roelio op 05-11-2004 09:06 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
limoentje schreef op 05 november 2004 @ 09:05:
Heb je op Google gezocht naar eventuele upgrade of mod guides voor die specifieke bak / dat moederbord? Vaak zijn er wel upgrade guides te vinden waarin zulke pinouts vermeldt worden.

Overigens: FW82815 is volgens mij geen moederbord naam, probeer uit te zoeken welk meoderbord het precies is :)
Ik heb al aardig rondgezocht maar kon niet echt iets vinden. Op het moederbord kon ik ook niets vinden behalve FW82815 op de Intel chip.
Deze verwees me naar een micro (of baby) ATX Mobo.

1 AGP
3 of 4 ISA
2 Ram slots.

Het is een klein vierkant bordje.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Je doet ook wel erg je best :P

Die chipset zit op talloze moederborden (intel 810/815), post eens wat serienummers ofzo die op het bord (stickers op PCI/ISA sloten?) staan. En bovendien heb je het typenummer van de Compaq Deskpro nog niet eens gepost, dus dan wordt het ook moeilijk googlen kwa welk moederbord erin zit :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Probeer eens met Everest op te zoeken over welk moederbord het gaat.

Verwijderd

Topicstarter
limoentje schreef op 05 november 2004 @ 10:36:
Je doet ook wel erg je best :P

Die chipset zit op talloze moederborden (intel 810/815), post eens wat serienummers ofzo die op het bord (stickers op PCI/ISA sloten?) staan. En bovendien heb je het typenummer van de Compaq Deskpro nog niet eens gepost, dus dan wordt het ook moeilijk googlen kwa welk moederbord erin zit :)
Tja misschien maak ik het jullie ook wel een beetje moeilijk.
Ik heb zelf op google al gezocht op alle mogelijk nummers die ik kon lezen.

Ik zal vanavond het een en ander posten incl. foto's. (zit nu op m'n werk).

Gr,
jaldert

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels ontdekt om welk moederbord het gaat.

Compaq EX/EXS Socket 370 ATX Motherboard

Alles werkt nu op 1 ding na.

Hoe moet ik de Reset Button aansluiten.

Ik heb volgens mij alle mogelijke combinaties gehad maar geen succes.
Ik heb ook het handboek er op nagezocht, maar geen succes.

Is er iemand die het weet?

Gr,
Jaldert
Pagina: 1