"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Welk exacte melding verschijnt er als je iets wil downloaden? Alleen van bepaalde sites? Zit je achter een router?
Al eens de firewall uitgeschakeld?
Lees ook eens Windows Operating Systems - FAQ en Windows Operating Systems - Policy door. Kan je ons vertellen wat je al geprobeerd hebt? Wat lukte er niet? De precieze foutmelding is ook cruciaal, zodat we je gericht kunnen helpen brainstormen
Lees ook eens Windows Operating Systems - FAQ en Windows Operating Systems - Policy door. Kan je ons vertellen wat je al geprobeerd hebt? Wat lukte er niet? De precieze foutmelding is ook cruciaal, zodat we je gericht kunnen helpen brainstormen
Zelfde probleem had ik ook. Ik heb een tijd gezocht naar een oplossing, maar kon die niet vinden. De firewall van xp uitzetten helpt niet en bij internet opties is voor mij niets te vinden wat het probleem kan veroorzaken.
Ik ben ook zeer benieuwd. Met mozilla kun je trouwens nog wel gewoon downloaden.
Het ligt dus ook niet aan de router of zo maar puur aan internet explorer. De foutmelding heeft bij mij iets te maken met een ongeldige menu ingang.
Ik ben ook zeer benieuwd. Met mozilla kun je trouwens nog wel gewoon downloaden.
Het ligt dus ook niet aan de router of zo maar puur aan internet explorer. De foutmelding heeft bij mij iets te maken met een ongeldige menu ingang.
[ Voor 54% gewijzigd door The_Goeiste op 04-11-2004 22:34 . Reden: info toegevoegd ]
RK
Er verschijnt geen melding. Ik klik op iets om te downloaden en de downloadmanager (in mijn geval Leechget) geeft de melding "getting http: header information" en blijft daarop staan. Pauzeren en continueren heeft geen zin. Zonder download manager lukt het in een enkel geval wel, maar meestal niet. Ook dan blijft de download gewoon op 0% staan, met een verbindingssnelheid van 0.0 kb/s. Het is bij alle sites hetzelfde probleem. Ik zit achter een hardware router (tweaked speedtouch) maar daar is niets mis mee.sanfranjake schreef op 04 november 2004 @ 22:16:
Welk exacte melding verschijnt er als je iets wil downloaden? Alleen van bepaalde sites? Zit je achter een router?
De windows firewall heb ik gedisabled, maar dat helpt niets.
Probleem ontstond direct na installeren sp2, geen verdere instellingen gewijzigd.
Had de twee gegeven links (uiteraard
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Verwijderd
Downloads worden afgevangen door de nieuwe internet explorer. Boven in staat dan een gele balk. Daar kun je op klikken om de download te starten (Deze verschijnt ook bij pop-ups). Dit behoort bij het beveiligingsbeleid van Service Pack2
Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik die gele balk zichtbaar krijg? Ik heb die namelijk nog nooit gezien. Tenzij je die van de XP Firewall bedoeld, maar die is ondertussen uitgeschakeld.Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 21:38:
Downloads worden afgevangen door de nieuwe internet explorer. Boven in staat dan een gele balk. Daar kun je op klikken om de download te starten (Deze verschijnt ook bij pop-ups). Dit behoort bij het beveiligingsbeleid van Service Pack2
RK
Verwijderd
Check deze link maar dan zie je wat ik bedoel:
http://techrepublic.com.com/5100-6270_11-5312854.html
http://techrepublic.com.com/5100-6270_11-5312854.html
interessante link, bedankt!
Mijn probleem wordt er echter niet door opgelost.
Nog meer aanvullende informatie:
-ik krijg dus geen bar die melding maakt van "overtreding" te zien bovenin, of een icoontje onderin.
-Het valt me op dat bestandsnamen ook vaak ineens verkeerd worden geintepreteerd door mijn download manager. Zo heb ik in de afgelopen maand twee keer hetzelfde bestand gedownload (word document).
De eerste keer was met SP1 er nog op: toen kwam ie keurig met de goeie naam binnen, de tweede keer (na install sp2) werd er ineens een blabla.id bestand van gemaakt, wat ik ook niet kon openen met word.
Rara.... wie weet wat?
Mijn probleem wordt er echter niet door opgelost.
Nog meer aanvullende informatie:
-ik krijg dus geen bar die melding maakt van "overtreding" te zien bovenin, of een icoontje onderin.
-Het valt me op dat bestandsnamen ook vaak ineens verkeerd worden geintepreteerd door mijn download manager. Zo heb ik in de afgelopen maand twee keer hetzelfde bestand gedownload (word document).
De eerste keer was met SP1 er nog op: toen kwam ie keurig met de goeie naam binnen, de tweede keer (na install sp2) werd er ineens een blabla.id bestand van gemaakt, wat ik ook niet kon openen met word.
Rara.... wie weet wat?
Pagina: 1