Ik heb zelf een reservoir gebouwd voor mijn watercooling. Ik heb hem zo gemaakt, dat ie precies in een bay past. De meeste mensen kennen dat ding waarschijnlijk wel. Nu zit ik met een probleem.. hij is niet waterdicht, na een aantal keer kitten is hij nog niet waterdicht. (Eerst waren het wat kleine naadjes die niet waterdicht waren, na een paar keer kitten was dit over, nu zijn het de slangpilaren die lekken) 
Nu zou ik dus graag een ander reservoir willen maken. Het liefst 1 die in 1 keer waterdicht is
. Heeft iemand misschien een goed idee, voor een goed ontwerp voor een waterdicht reservoir?
Of heeft iemand nog tips om mijn "lekke" reservoir nog goed waterdicht te krijgen? Ik heb de plexi deksel er al op gelijmd, en kan dus niet aan de binnenkant nog iets veranderen. De pilaren zitten aan de binnenkant met een stukje fietsband en daarom heen een moer bevestigd..
Nu zou ik dus graag een ander reservoir willen maken. Het liefst 1 die in 1 keer waterdicht is
Of heeft iemand nog tips om mijn "lekke" reservoir nog goed waterdicht te krijgen? Ik heb de plexi deksel er al op gelijmd, en kan dus niet aan de binnenkant nog iets veranderen. De pilaren zitten aan de binnenkant met een stukje fietsband en daarom heen een moer bevestigd..