Hallo medetweakers.
sindskort heb ik mdaemon draaien op mijn server (win2003). Dit draait allemaal netjes en goed enzo. Ook wordt mijn antivirus van mdaemon netjes elke nacht geupdate en kan ik webadmin benaderen via iis (dit heb ik voor elkaar gekregen via de knowledge base van Alt-n)
maar nu wil ik ook mijn mail kunnen bekijken via het web.... hiervoor hebben ze een leuke tool in mdaemon zitten.
Alleen krijg ik deze met geen mogelijkheid aan de praat.... Op hun website staan ook hier een how-to voor, maar die is zo onduidelijk als maar kan en er klopt volgens mij niets van. linkje naar wazige how-to
voorbeeldje:
21 Open Web Service Extensions
22 Enable 'All Unknown ISAPI Extension' or Create a new one for WorldClient.DLL
en als topper
If you intend on using WebAdmin with IIS 6:
Create a virtual Web off of the WorldClient Web, named 'Admin' or
'WebAdmin'
Set home Directory to: x:\WebAdmin\HTML
add WebAdmin.Dll to line 17 & Possibly Line 23. (For WorldClient)
welke line 23????
anyway... ik heb al gezocht naar een duidelijkere how-to en ik ben al aan 't instellen geweest, maar geen van bijden wou lukken.... plzzz help me!
sindskort heb ik mdaemon draaien op mijn server (win2003). Dit draait allemaal netjes en goed enzo. Ook wordt mijn antivirus van mdaemon netjes elke nacht geupdate en kan ik webadmin benaderen via iis (dit heb ik voor elkaar gekregen via de knowledge base van Alt-n)
maar nu wil ik ook mijn mail kunnen bekijken via het web.... hiervoor hebben ze een leuke tool in mdaemon zitten.
Alleen krijg ik deze met geen mogelijkheid aan de praat.... Op hun website staan ook hier een how-to voor, maar die is zo onduidelijk als maar kan en er klopt volgens mij niets van. linkje naar wazige how-to
voorbeeldje:
21 Open Web Service Extensions
22 Enable 'All Unknown ISAPI Extension' or Create a new one for WorldClient.DLL
en als topper
If you intend on using WebAdmin with IIS 6:
Create a virtual Web off of the WorldClient Web, named 'Admin' or
'WebAdmin'
Set home Directory to: x:\WebAdmin\HTML
add WebAdmin.Dll to line 17 & Possibly Line 23. (For WorldClient)
welke line 23????
anyway... ik heb al gezocht naar een duidelijkere how-to en ik ben al aan 't instellen geweest, maar geen van bijden wou lukken.... plzzz help me!