[Trillian]Bericht komt niet aan

Pagina: 1
Acties:

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Ik heb een heel vaag probleem met msn via trillian.

Als ik naar één iemand (het probleem doet zich alleen voor tussen mij en dat persoon) een bericht stuur, dan ontvang diegene mijn bericht niet. Maar, als dat persoon mij eerst een bericht stuurt dan ontvang die wel mijn berichten wat daarna zijn. Maw dat persoon moet dus het gesprek starten wil het berichten van mij ontvangen.
Dit probleem ligt aan trillian, want als ik MSN Messenger gebruik, dan heb ik dit probleem niet. Ook als dat persoon onder een ander msn account is, dan blijft het probleem.

Ik heb via de search gezocht, maar woorden als trillian of msn of trillian zend geen bericht geeft echt megaveel resultaten, ik heb al best veel topics doorzocht maar die gaan over andere aanverwante problemen of over een oude trillian. Oja ik heb trillian V2.013Pro

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Heb et soms ook, dat midden in een gesprek gewoon regels niet aankomen. Als de ander met msn dan weer iets zegt, komen mijn regels wel weer aan.

Denk dat dit meer iets te maken heeft met het msn netwerk, dan met trillian. Microsoft ontwikkelt msn en het msn netwerk natuurlijk door, en passen wijzigingen aan. Daar moeten de makers van trillian maar achter zien te komen want voor zover ik weet maakt MS die wijzigingen niet openbaar

[ Voor 1% gewijzigd door Dreamstar op 04-11-2004 21:36 . Reden: typfout weghalen ]

• RooT
Euhm ja, maar hoe kan ik het dan in msn messenger niet hebben? En heb het alleen met dat persoon, maar het is dus niet midden in een gesprek, maar echt als ik online kom en dat persoon is al online en ik stuur een bericht. Dan komt dat bericht dus niet aan, dan moet ik wachten tot dat persoon mij een bericht stuurt en dan kan de conversatie beginnen.

Heb het getest in msn messenger, zelfde situatie en dan ontvangt diegene wel mijn bericht.

• RooT
Iemand misschien een idee wat dit kan zijn? Tis best vervelend soms :(

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
RooT schreef op 06 november 2004 @ 18:23:
Iemand misschien een idee wat dit kan zijn? Tis best vervelend soms :(
Helaas geen oplossing, maar wel bevestiging dat je niet de enige bent met dit probleem onder v 2.013 pro...

Heb jij het al aangekaart op www.ceruleanstudios.com ??

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters