Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Nutteloos om op nog meer 'ik ben het eens dus ik mod omhoog'

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
* Rataplan moet altijd vreselijk lachen als mensen adverteren dat ze de regels aan hun schoeisel lappen
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
[edit]
Done enzo.
[ Voor 26% gewijzigd door Harm op 04-11-2004 22:46 ]
Dit nieuws kan nog leuk gaan worden
staat op -1 troll, misschien dat iemand hem daar wat permanenter op kan zettenMicrosoft is stom
• http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1170632
• http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1170636
+4 inzichtvolOm heel eerlijk te zijn is Linux nog steeds niet echt een bedreiging voor MS.
Het merendeel van de linuxgebruikers gebruikt ook Windows en Linux in de serverwereld is voornamelijk afgesnoept van de traditionele spelers in die markt (Sun, HP, Novell)
Maargoed, blijft een knullig statement van MS.
Zeggen dat een (nieuw) alternatief product slechter is dan wat zij al jaren niet meer verder ontwikkelen en waar de ene patch over de andere blijft gaan.
Maar goed je kunt als bedrijf natuurlijk niet toegeven dat wat je nu hebt slecht is als je nieuwe versie nog niet markt-rijp is. Klanten die zijn overgestapt krijg je namelijk niet zo snel meer terug
* aReaRe heeft even dat draadje doorgelopen en wat puntjes gestrooid als Sint Maarten
deze posting werd mede mogelijk gemaakt door FireFox
[ Voor 42% gewijzigd door aReaRe op 12-11-2004 02:26 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Enniewee, die poll moet ook in de gaten gehouden worden want die heeft door de impliciete vraag naar ervaringen een zo mogelijk nog grotere kans te ontsporen.
Efkes door beide heen gefietst. Wel wat van die klassieke bash-combo's:
(well duh!) gevolgd door de praktijk is anders trof ik op respectievelijk +3 en +0 aan) maar oha staat eea er redelijk bij.Gewoon omdat bepaalde websites slecht gebouwd zijn en dus niet goed werken in Firefox.
Websites die aan de W3C normen voldoen worden nochtans perfect weergegeven.
[q]• http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1170636
+4 inzichtvol
Ik ben d'r afgebleven. Misschien net geen +4 maar zal nog wel wat minnetjes krijgen omdat 'ie geen "all hail OSS!" bevat, terwijl 'ie ajhmv inhoudelijk toch dik in orde is.
This post is powered by IE
[ Voor 16% gewijzigd door Rataplan op 12-11-2004 02:43 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Puntje gegeven (omlaag), weinig info gegeven waarom deze argumentatie en het is zeker geen +4 waardRataplan schreef op 12 november 2004 @ 02:31:de praktijk is anders trof ik op respectievelijk +3 en +0 aan) maar oha staat eea er redelijk bij.
[...]
Ik ben d'r afgebleven. Misschien net geen +4 maar zal nog wel wat minnetjes krijgen omdat 'ie geen "all hail OSS!" bevat, terwijl 'ie ajhmv inhoudelijk toch dik in orde is.
[ Voor 19% gewijzigd door aReaRe op 12-11-2004 02:53 . Reden: /me signing off ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)