Toon posts:

T610 pairen met meerdere BT devices wil niet lukken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een T610 + Jabra 250 (headset) + HP 2210 PDA pairen zodat ik alles gelijktijdig kan gebruiken.
Ik wil bellen en Internetten, op de PDA wil ik dan met de software Runningvoice (wat ik al heb) de gsm bedienen (dialen en internetten via gprs) en via de headset dan bellen.

Dit lukt nu dus niet, ik kan alleen maar of de headset pairen of de pda, maar niet beide tegelijkertijd.
Na wat speurwerk ben ik er al achter dat dit niet kan maar ik kan niet de oorzaak vinden. Ik vraag me nu hetvolgende af:

Kan de techniek Bluethooth nu niet meerdere apparaten gelijktijdig pairen of kan 1 van de hardware wat ik noemde dit niet, zelf heb ik het vermoeden dat mijn T610 dit niet kan.

Mijn gsm abo loopt binnenkort af en als het aan de gsm ligt wil ik een andere nemen die dit wel kan, zit het in de techniek van BT zelf dan weet ik dat het probleem blijft.

Als het dus echt in de GSM zit is de vraag zijn er gsm's op de markt die dit wel kunnen (moet BT en gprs op zitten)?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-02 12:31

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, die limiet is echt op basis van jouw GSM. Trouwens niet alleen op je T610, maar je Jabra en jouw HP hebben precies dezelfde limiet.

Mijn computer kan weer wel 8 verdingingen tegelijk aan.

Toestellen die meerder verbindingen tegelijk aan kunnen, zijn er zover ik gezien heb nog niet.
In de toekomst zullen die vast wel komen, maar wanneer is natuurlijk niet duidelijk

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
De jabra en pda is niet het probleem die connecten alleen naar de gsm (dat is het middelpunt) en niet onderling.

Dit is dus zwaar klote, zo kan je dus nooit een headset combineren met een pda of bv een gprs verbinding maken als je TomTom3 gebruikt met BT gps muis.

Maargoed in mijn situatie gaat het specifiek om de gsm zelf.
Ik kan dus niet via de PDA mijn gsm bedienen (bv in de auto) en vervolgens met een headset bellen, puur alleen maar omdat de T610 maar 1 BT verbinding gelijktijdig afkan.

Blijf het vreemd vinden.