Toon posts:

Casemodden?? Ik wil het ook doen.

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
OK mensen. Ik kreeg een hele hoop complimenten over mijn kast en soms hier en daar vraag of ik het kon doen.
Er werd mij zelfs geadviseerd om een eigenwinkel te beginnen.
Daar zat ik al over natedenken. En dat ga ik misschien ook wel doen als dit een beetje loopt.
Als ik mijn prijslijst hiero ga neerzetten weet ik zeker dat er mensen gaan zeiken dat het duur is en dat het bij hun goedkoper kan. Post dat AUB niet hier en open een eigen topic waar je dat aanbiedt. Ik hoop dat ik dit hiero kan zetten.
Modjes kunnen jullie aardig zijn en dit laten staan?????? please.

Heeft u een bestelling mail me dan naar jbeugeling@hotmail.com

PRIJSLIJST:
Kast in een kleur spuiten
Midi toren 1 kleur fl 75, -
1 kleur extra fl 25, - toeslag
Maxi toren 1 kleur fl 100, -
1 kleur extra fl 35, - toeslag

Gat inzagen en plexiglas inlijmen.
Midi 1 kant fl 65, -

Extra ventilator + schakelaar + led inbouwen fl 90, -
Per 2 fl 150, -

Neonlamp onder in de kast inbouwen fl 70, -
2 X Blacklights van ± 5,5x1cm + schakelaar + led fl 100, -

Ledjes vervangen indien mogelijk, per stuk
Blauw of wit fl 20, -
Rood, groen of geel fl 10, -

Wilt u er geen schakelaar bij hebben gaat er 25, - van de prijs af.
Of wilt u alles op 1 schakelaar. Dan vervallen de prijzen van de schakelaars en komt er fl 40, - bij.

Bovengenoemde prijzen zijn maatprijzen per onderdeel.
Bij meerdere onderdelen tegelijk vervalt u uiteraard in andere prijzen.
Informeer voor de actuele prijs.

Verwijderd

Ben je gek in de bol! Wat een prijzen.. En dat meenden de mensen echt niet serieus. Het is als compliment. Doh

Verwijderd

Zeg alsjeblieft dat dit een geintje is!! :r

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
Ik vind je duur!

Maar ja dat is mijn mening :)

www.kuiphuis.nl

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:43
SICKO

| I've got permission to color outside the lines |

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Mensen hij vraagt dus alleen te reageren als je intresse hebt...

Denk niet dat er dan veel mensen reageren maar toch...

Verwijderd

Topicstarter
Wat vinden jullie duur dan??
Je denkt toch niet dat er 1 laagje verf over heen gaat hoor.
Dan gaat de spuitbus dus echt wel leeg. Dus een stuk of 5,6 lagen. En ik ga er geen 10,- winst opmaken. Dan ben ik een dief van me eigen. En ik doe het niet alleen.

En denk je nou echt dat er het goedkoopste van het goedkoopste in komt. Er komt kwaliteit in en om.
En gelieve geen gezeik over de prijzen.
Dit is geen zeik forum.

Verwijderd

wie betaald er nu zoiets TSSSS niemand ( nouw een gek meschien )

Verwijderd

Fan kost op zijn duurst 50 piek + schakelaar en led 65 piek.... En dan ben ik nog bij de duurste zaak.

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 20:04 schreef jordyb het volgende:
En gelieve geen gezeik over de prijzen.
Dit is geen zeik forum.
Start dan geen zeikthreads joh!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 januari 2001 20:06 schreef Alchemy het volgende:

Fan kost op zijn duurst 50 piek + schakelaar en led 65 piek.... En dan ben ik nog bij de duurste zaak.
Hiero. 25 voor mezelf. Dit is dus als het apart gaat he. Ik ga niet voor een tientje iets inbouwen. Ik ben niet gek!!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:38
Oke ik ga hier niet zeuren maar je bent echt wel duur hoor. Stel je prijzen bij en misschien is er wel handel in. Misschien voor mensen die zelf geen tijd hebben :?.

Verwijderd

Jij bent echt dom. Als een tweaker mij vraagd: Kan je voor mij ff bijv iets in elkaar solderen zeg ik jah is goed. Geef me maar geld voor onderdelen, of haal ze zelf en geef het aan mij en ik maaak het.. Klaar. Dit is echt pure afzetterij.

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-08 21:51
Ik vind je prijzen voor het spuiten niet echt duur, ik ben er ook 3 uur mee bezig geweest. Alleen die andere prijzen zijn toch iets te veel. Suc6 ermee>:)!!

Verwijderd

Is dat incl. btw of zonder.
En is het 17,5% of 19% en kan ik get aftrekken van de belasting en zoja vervalt dan de extra kleur die ik erop spuit dan :o

• rove
  • Laatst online: 02-06-2022
De kick is toch om hetzelf te doen, wat is
er nou leuk aan als jij dat voor me gaat
doen. Ik heb liever een zelfgemaakt klote case-mod dan een super ding van jouw. No offence trouwens ;)

dunno

Verwijderd

Zelf maken ownz lmd :9

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 januari 2001 20:09 schreef Alchemy het volgende:
Jij bent echt dom. Als een tweaker mij vraagd: Kan je voor mij ff bijv iets in elkaar solderen zeg ik jah is goed. Geef me maar geld voor onderdelen, of haal ze zelf en geef het aan mij en ik maaak het.. Klaar. Dit is echt pure afzetterij.
Dit is niet bedoeld om een vrienden dienstje. Ik wil een eigen zaak gaan opzetten. En zonder winst kom je nergens hoor.

Verwijderd

Wat een dure prijzen, zeg. Volgens mij krijg je zo niet veel klanten. Daarbij, een echte Tweaker doet het volgens mij zélf. des te meer voldoening.

• Rickbv
  • Laatst online: 27-08 21:51
Op maandag 01 januari 2001 20:08 schreef jordyb het volgende:

[..]
Hiero. 25 voor mezelf. Dit is dus als het apart gaat he. Ik ga niet voor een tientje iets inbouwen. Ik ben niet gek!!
Je zou ook bv een Midi kast voor 200,- kunnen doen, incl. spuiten, 2 fans+baybus, plexi en een neon+baybus. Maar ikzelf vind het toch een hoop geld, voor wat je er uiteindelijk voor krijgt. Dan doe ik het toch liever zelf, is nog leuk:) ook!*D

Verwijderd

Jah idd, als je het zelf doet is het:
A. Goedkoper
B. Leuker (geeft toch een kick als je zelf iets moois maakt)
C. Netter... Zelf kan je hem naar je eigensmaak indelen, en je eigen spullen materiaal gebruiken...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 januari 2001 20:13 schreef Rickbv het volgende:

[..]
Je zou ook bv een Midi kast voor 200,- kunnen doen, incl. spuiten, 2 fans+baybus, plexi en een neon+baybus. Maar ikzelf vind het toch een hoop geld, voor wat je er uiteindelijk voor krijgt. Dan doe ik het toch liever zelf, is nog leuk:) ook!*D
Staat dat misschien niet onderaan??

OJA!!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 januari 2001 20:15 schreef Alchemy het volgende:
Jah idd, als je het zelf doet is het:
A. Goedkoper
B. Leuker (geeft toch een kick als je zelf iets moois maakt)
C. Netter... Zelf kan je hem naar je eigensmaak indelen, en je eigen spullen materiaal gebruiken...
Vind ik ook. Maar sommige mensen kunnen/mogen/willen het niet doen. En daarom bied ik dit aan.

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 18:37

yGiDoRp

Sawasdee

(jarig!)
Met die prijzen moet je natuurlijk echt vakwerk leveren en als je dat kan is het niet extreem duur. Mr. El-Cheopo doet het zelf maar.

Maar ik denk dat ver het algemeen mensen die casemod's willen het zelf ook willen doen omdat het persoonlijk is en het moet zo zijn zoals zij zelf willen. Wow vage zin. Dus dan laat je het niet door iemand anders doen.

Ik denk dat je beter gereedschap en spuiterij kan verhuren als je dat hebt. En dan niet heel duur natuurlijk.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
ik denk juist dat het "mooie" van casemodden is dat je later kan zeggen dat heb _ik_ gedaan, en dat je trots bent op hoe je jouw computer eruit hebt laten zien.....

ow en btw, als je nou es een gat verkeerd zaagt in zo'n coolermaster ase van 1000 piek?

garantie :?

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/moddedcase/Case_mod/klaar2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/moddedcase/Case_mod/Klaar_front2.jpg

Zo iets??
Nou dit is nog amateuristisch. En het is niet al te mooi gespoten. Dat word dus wel ff mooier gedaan.

Verwijderd

Ik denk niet dat er een grote markt voor is.

De gemiddelde nederlander zit niet te wachten op neonlichten en extra ventilatoren.

Tweakers doen het bijna allemaal zelf en zijn niet bereid er honderden guldens voor te betalen.

Zeg nou zelf 20 piek voor 1 ledje?

Verwijderd

Wat van apparatuur heb jij dan om perfect mooie rondjes te maken voor de fans?

Verwijderd

wat een :r prijzen!!!!!!!!!!!!!!!

jezus !

Verwijderd

Ik vraag mij af of hier wel een markt voor is. De mensen die casemodden zijn n.l. de freaks die echt alles van hardware afweten en elke verandering aan hun computer(s) ZELF willen doorvoeren.

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 20:21 schreef Alchemy het volgende:
Wat van apparatuur heb jij dan om perfect mooie rondjes te maken voor de fans?
een gatenzaag van 76 mm voor 80*80 fan's

Verwijderd

Kijk dat bedoel ik he, niet altijd gaat het goed met gatenzaag. En dan? Ga je dan mensen met een kast met een niet mooi rondje geven of doe je dan ff een nieuwe kast kopen en die aan de mensen geven? *D

Verwijderd

hmmmm....
Ook met bonnetje-BTW ??? :)
Ik vrees dat mensen die hun case willen modden dat zelf doen, anders kopen ze wel een kast naar hun smaak zodat je dat niet hoeft aan te passen.
Als je nu echt een PC winkel begint kan je erover nadenken om dat erbij te doen. "U wilt een kast bewerkt door Herman Brood ?", dan kan je geld vragen :) maar probeer nu niet zoiets op te zetten als "domme" amateur, want zo komt het wel over....
In ieder geval zie je mij niet als klant, ik heb een vrij simpele kast en hoef geen blauwe ledjes, kijkvensters, felle kleuren enz. Het gaat mij om de functionaliteit.

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
jordyb:

Je prijzen zijn te hoog (goh, wat originele opmerking :D).

Ik denk ook dat er wel wat meer bij komt kijken dan alleen zagen, prutsen en spuiten.
Wat denk je van het gekloot met de PTT (ja, ver rijden is kut), en als je het professioneel gaat doen moet je ook op andere dingen letten. En wat heb je te zeggen als iemand niet tevreden is met het spuit/zaagwerk wat je hebt gedaan?! (details)
Ik denk niet dat je dan je geld krijgt.

Kortom, zie er maar vanaf.
Je kan altijd dit soort dingen gaan doen voor vrienden of kennissen.

• koentjuh
  • Laatst online: 09:04
Op maandag 01 januari 2001 20:26 schreef Goingin het volgende:
jordyb:

Je prijzen zijn te hoog (goh, wat originele opmerking :D).

Ik denk ook dat er wel wat meer bij komt kijken dan alleen zagen, prutsen en spuiten.
Wat denk je van het gekloot met de PTT (ja, ver rijden is kut), en als je het professioneel gaat doen moet je ook op andere dingen letten. En wat heb je te zeggen als iemand niet tevreden is met het spuit/zaagwerk wat je hebt gedaan?! (details)
Ik denk niet dat je dan je geld krijgt.

Kortom, zie er maar vanaf.
Je kan altijd dit soort dingen gaan doen voor vrienden of kennissen.
Precies, wou ik maar net ff zeggen

Verwijderd

Topicstarter
De gaten worden natuurlijk goed en niet te klein of te groot.
Het word natuurlijk netjes. Want ik ben zelf zo een type dat als het me niet zint dan gaa het gerust over. En die lad ligt hoog.

En stuur jij je kast met inhoudt over de PTT. Zou het niet. Dat word zelf ophalen of betalen voor het rijden.

Tweakers doen dit natuurlijk zelf. Maar er zijn ook mensen die dat neit durven.

Dit is allemaal nieuw hoor. BTW werk ik nog niet. Ik wil gewoon kijken of er een gat in de markt is. En als het gaat dan komt er een echte BVtje of een VoF.

Het word natuurlijk niet alleen een kleur.
Mijn ma is afgestudeerd aan de kunstacedemie in DenHaag. Dus er kan ook een kunstwerk opkomen. EN Herman Brood dat kan iedereen, die drugs en drank op heeft.
:)

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op maandag 01 januari 2001 20:35 schreef jordyb het volgende:
De gaten worden natuurlijk goed en niet te klein of te groot.
Het word natuurlijk netjes. Want ik ben zelf zo een type dat als het me niet zint dan gaa het gerust over. En die lad ligt hoog
En als het dan toch onverhoopt fout gaat ?!

Nieuwe kast voor de klant ?
Of heeft de klant dan gewoon pech :?

Verwijderd

Topicstarter
Duuuuh.
Als ik wat sloop dan komt er toch gewoon een nieuwe. In overleg met de klant welke hij wilt. En als hij lastig gaat doen. Dan heb ik pech.
Klant is koning

(ik de keizer, grapje)

Verwijderd

Alles is er al over gezecht wat er gezecht kan worden over deze topic.
Iedereen is het er wel over eens dat dit over niks gaat,
als jordyb zelf een bedrijf wil moet hij niet op GOT rare topics gaan zetten.
En jordyb zo veel ervaring heb je ook al weer niet, je eigen case heb je gedaan
(met je vader)
(Vind de kleur en led van je kast persoonlijk niet erg origineel)
Op maandag 01 januari 2001 20:04 schreef jordyb het volgende:
<knip>
Dan gaat de spuitbus dus echt wel leeg. Dus een stuk of 5,6 lagen. En ik ga er geen 10,- winst opmaken.
<knip>
Er komt kwaliteit in en om.
<knip>
since wanneer is spuiten met een spuitbus kwaliteit? Daar heb je echt een airbrush set en auto verf + lak voor nodig

(jordyb vooral door gaan met je postingen, heeft een hoog niveau :r)

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op maandag 01 januari 2001 20:49 (Vind de kleur en led van je kast persoonlijk niet erg origineel)
blauw is neit orgineel nee.
Maar rood-groen-geel die heeft iedereen. EN wit is saai. Dus blijft blauw over he.
And I love blue!!

En zo vaak zie je deze kleur niet op VH. Meestal een andere tint. Die van mij is donkerder.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 januari 2001 20:49 schreef volgende het volgende:
Sorry dat ik 16 ben. Ben nu pas 0.6 maanden bezig met een ICT opleiding. Waar je niet veel leert omdat dat te simpel is.
Daarom haal ik hiero me info vandaan.
Iedereen leert het van anderen of boeken.
En je hebt gewoon pech dat ik nou precies dit forum ga dwarszitten.

Verwijderd

Dit is echt de domste reply ooit... |:(

Verwijderd

tja, te weinig aandacht? dus ga je tegen mij raar doen..
je kan duidelijk niet tegen kritiek...
(verkoop je ook duure snoepjes in je winkeltje)

(jordyb vooral door gaan met je postingen, heeft een hoog niveau :r )

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

Ach hou je bek toch allemaal!!
Als die vent nou godverdomme wat wil modden voor mensen die het zelf niet kunnen/willen, en die WEL het geld hebben. Hoor je hier niet bij, zeik dan niet! :(

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 januari 2001 21:21 schreef sju het volgende:
Als die vent nou godverdomme wat wil modden voor mensen die het zelf niet kunnen/willen, en die WEL het geld hebben. Hoor je hier niet bij, zeik dan niet! :(
He eindelijk iemand die kan lezen.

EN nou geen gezeik hiero!! Sla dit topicje over en ga iemand anders afzeiken.
Echt niks is goed hiero.

Verwijderd

inderdaad, dat gezeik hier... iemand biedt zijn diensten aan en als je dat te duur vindt, ga dan naar een ander topic om te reageren ipv een potje te gaan zitten afzeiken

grrr

Verwijderd

Ideetje? Schaf een stel cases aan en mod ze. Bied ze dan te koop aan.

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 21:21 schreef sju het volgende:
dat hoor je niet op GoT te doen! verkoop doe je maar op www.marktplein.nl ofzo

GoT is gemaakt voor mensen met dezelfde hobby/intresse hebben en die informatie/ervaringen met elkaar willen uit wisselen, het is geen verkoop plaats

Op maandag 01 januari 2001 21:27 schreef Ptah het volgende:
maar niet hier!

Verwijderd

Topicstarter
Hier heb ik tenminste wat aan.
Inplaats van dat gezeik.

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 21:28 schreef jordyb het volgende:

[..]
Hier heb ik tenminste wat aan.
Inplaats van dat gezeik.
pff nouw dan wil ik ook ff iedereen bedanken die het met mij eens is

• jeepey
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:19
:r

Kan me niet herinneren dat GoT bedoeld is om je winkeltje op te zetten...
(en zeker niet met dit soort zooi)

Als een tweaker een case-mod wil dan maakt ie die zelf wel!

Vertalen.nu

Verwijderd

Een echte tweaker maak zoiets zelf, of je laat je helpen door iemand.
En als je dat niet kan dan leer je het maar, ik zou er ook geen fuck aanvinden om een ander het te laten doen.

--------------------------
-Kijk s naar mijn strakke kast!!!
- Kickass ep je die zelf gemaakt?
-Nee, ik heb er nog aso veel voor betaald ook!!
- Schop, knal, beuk, schiet, krak...............................................................

Verwijderd

No offence, maar ik denk dat mensen het wel als redelijk amateuristisch beschouwen...
Het is waar dat als je een eigen winkel wil beginnen je ook moet 'investeren' in bijvoorbeeld reclame e.d., maar toen dit forum met grote regelmaat er onder werd gespammed door de oc-shop was er ook niemand die z'n bek opentrok.

Verwijderd

stel nou dat het niet strak gespoten is of ik noem maar wat of het verkleurt naar een maand verf bladderd af ga je dan ook garantie geven of niet

verder vind ik het wel een aardig idee allen zou ik gewoon een soort uurloon plus mat. doen kan het veel of weinig zijn want tegen geld verdienen heeft niemand problemen

• Solosmots
  • Laatst online: 26-08 16:16
Het idee is goed, voor degene die niet handig zijn.
Maar wel hoge prijzen, dan moet je wel garanderen dat het ECHT mooi wordt!

• Woef
  • Niet online
Heeft er al iemand iets besteld?
Ben benieuwd ;) !

• Servowire
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

De echte twiekert doet zoiets natuurlijk gewoon zelf :) LOL

met papier mache kun je alles maken!!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 16:53
JordyB.. goed idee hoor.. alleen als je dit wilt gaan doen zou ik er eens over nadenken om een ZAAK te starten ipv gewoon prijzen op het forum te dumpen..

ik kan me nog herrineren dat OC-shop ook een gat in de markt zag en er zo vanaf dit forum is ingedoken.. moet je kijken hoe lekker die draaien ! :)

dus. probeer het iets serieuzer aan te pakken.. en als je Kwaliteit levert komen er vanzelf wel mensen op af... btw, een kast spuiten gaat toch wel in een spuitcabine met speciale lak ? want anders komt er altijd stof/zooi in de lak en dan hoef ik hem niet meer ;)

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Ik denk dat je meer kan verdienen aan het goedkoop importeren van die LCD schermpjes :D

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

Jammer dat flaming in zo'n geval niet mag >:)
Als jij een bedrijf wil beginnen dan mag dat best, maar huur dan gewoon een banner onderaan hier en gebruik dit forum dan niet als reclamezuil...

Verwijderd

Topicstarter
Dus er is wel wat vraag naar.
Dat was al mijn grootste vraag. En wat jullie van de prijzen vonden.

Ik weet genoeg. Iedereen hartelijk bedankt!!
Ik moet nog 2 jaartjes wachten en dan ben ik 18.

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

0,6 maand?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 januari 2001 22:55 schreef Esger het volgende:
0,6 maand?
??

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hmm ik zal em moven naar het grapjas-forum.

ohnee kut dat hebben we niet |:(

>:)

• AntonT
  • Laatst online: 27-08 12:45

AntonT

One Ton!

Ik denk eerder aan het "ik heb de loterij niet gewonnen en ga dus maar mensen afzetten"-forum... >:)

• FragDaddy
nou Jongens.. persoonlijk vinnik dat jullie wel een beetje hard zijn tegenover Jordy.. ik bedoel. ik vind het opzicht nog niet eens zo'n slecht idee. er zullen best mensen rondlopen die wel een 'aparte' kast willen hebben, maar het niet zelf kunnen/durven..

dan is het toch leuk als er iemand is die dit wil doen ??

nou dan kun je nog zeuren over de prijzen.. tja. ik snap best dat dat wat kost. ik bedoel zo'n complete kast spuiten (Echt netjes dan he) is gewoon veel werk. ik ben er zelf ook dik een weekeinde mee bezig geweest. dus 100 piek is dan niet eens zoveel.. ik ken programmeurs die dat in 1 uur verdienen ;)

dat Jordy zo reclame maakt vinnik wel fout. hij had misschien beter kunnen vragen of er intresse is in dit concept en dan misschien (in overleg met de admins) kunnen verwijzen naar zijn site.. (net zoals het een jaar terug met de OC-shop ging)

naja. verder kan ik Jordy alleen nogmaar heel veel suc6 wensen.. ik hoop dat je wat klanten krijgt.. :)

ow en Jordy. bedenk wel dat mensen met een negatieve boodschap altijd sneller posten als mensen met een positieve. :)

Verwijderd

Topicstarter
Een ding:

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 21:28 schreef jordyb het volgende:

[..]
Inplaats van dat gezeik.
nou van zo'n verkoper koop ik dus NOOIT wat.

• blinkymichiel
  • Laatst online: 07-12-2022
zoals bijna alle anderen hier al hebben gezegd: in het tweaker wereldje is er niet echt veel vraag naar en als iemand het wil doetie het zelf wel

Maar je zou het inderdaad wel gewoon voor kennisen kunnen doen, of je moet gewoon een website opzetten met wat info over jou en dan komen de paar mensen (non tweakers??) die hier wel geinteresseerd in zijn vast wel...

maar ik vind het nergens op slaan dat je hier zo word neergehaald, als je het duur vind, zeg het dan normaal, zoals normale mensen doen en loop nie sow geprikkeld te doen...

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

• Koekie007
  • Laatst online: 13-08 12:13

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

Het is best een goed idee. Maar ik denk dat je beter dingen kunt gaan verkopen als:
-kant en klare bay busjes of een compleet bouwpaket met onderdelen en een duidelijk schema
-een hdd looplichtje compleet of bouwpaket
-een setje met plexiglas met losse fans en een paar blacklights zodat de mensen het zelf kunnen (in)bouwen
-blacklights los
-hdd/powerkabeltjes met blauwe/witte leds
En dan kan je eventueel nog voor de mensen die die dingen willen hebben het zelf inbouwen Ik kan me namelijk voorstellen dat niet alle mensen een kast mooi en goed kunnen/durven spuiten
maar je kan bijvoorbeeld ook blauwe/zilveren of een andere kleur hx-08 :9~ kastjes verkopen .......
het is een goed initatief alleen ik zou het iets anders aanpakken

Koek

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

• WarPuppy
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Juist het zelf verknallen is het leukste !, maarja je moest het als compliment opvatten van dat bouwen..Niet als bussines :7

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op maandag 01 januari 2001 20:18 schreef marble het volgende:
ik denk juist dat het "mooie" van casemodden is dat je later kan zeggen dat heb _ik_ gedaan, en dat je trots bent op hoe je jouw computer eruit hebt laten zien.....

ow en btw, als je nou es een gat verkeerd zaagt in zo'n coolermaster ase van 1000 piek?

garantie :?
kijk hier dan is wat een gek heeft gedaan. staat op virtualhideout.
Afbeeldingslocatie: http://www.virtualhideout.net/images/cc_581_1.jpg
kijk das coolmaster
Afbeeldingslocatie: http://www.virtualhideout.net/images/cc_581_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://193.63.6.120/window/001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://193.63.6.120/window/01.jpg
en dat is een coolmaster met raam. tadat kast van fl 1000,- + raampie.
zou zeggen mod ze en verkoop ze via Ibazar en Ricardo dat zijn veiling site en dan kunnen ze lekker bieden op je kast en dan kun je alsnog wat $$$ verw88 voor je kast.

Mijn menig is: mod zelf het is leuker, goedkoper en je kunt zeggen kijk es zelf gedaan

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

mmmm, tja ......

geen klanten hier in ieder geval

:(

• borgdaville
  • Laatst online: 23:06
Sorry hoor, maar wanneer je case gemod is dan moet je dit echt zelf doen(met of zonder begeleiding) anders moet je het niet doen! Het is toch iets om trots op te zijn; zo van: "kijk eens naar mijn mooie kast, heb ik helemaal zelf zo gemaakt." :7

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 20:04 schreef SKSEBASTIAN het volgende:
wie betaald er nu zoiets TSSSS niemand ( nouw een gek meschien )
Jullie zijn allemaal gek! laat het moaar es doen door een Pro... dan betaal je minstens het dubbele. Dit is goedkoop.

• FragDaddy
vinnik ook cyberjunk.

Verwijderd

Op dinsdag 02 januari 2001 02:00 schreef ReseTTim het volgende:
zou zeggen mod ze en verkoop ze via Ibazar en Ricardo dat zijn veiling site en dan kunnen ze lekker bieden op je kast en dan kun je alsnog wat $$$ verw88 voor je kast.
persoonlijk zou ik ook voor zelf modden gaan... maar het idee is wel leuk van jordy

en dan net als de quote het al zegt...
dan op sites te koop aanbieden of ergens adventeren...
of die pakketjes leveren.... das ook wel 8-)

suc6!!!! :)

Verwijderd

lees mijn mail is jordy :)

Verwijderd

Topicstarter
De eerste klant heeft zich al gemeld.

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
even bellen met de belastingsdienst >:)
* digifiel z'n eigen aan t aanmelden bij de kvk en belastingsdiens om gear via mn site te mogen verkopen voor Die-Hard Doe t zelf modders en gaat er hier eentje ZWART voor asociale bedragen kasten modden.

en ik blijf er bij Zelf modden geeft een kick vooral als t gelukt is :)
en daarna foto's maken en naar ons meelen zodat we hem op de site kunnen zetten natuurlijk :)

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 januari 2001 13:31 schreef digifiel het volgende:
even bellen met de belastingsdienst >:)
* digifiel z'n eigen aan t aanmelden bij de kvk en belastingsdiens om gear via mn site te mogen verkopen voor Die-Hard Doe t zelf modders en gaat er hier eentje ZWART voor asociale bedragen kasten modden.
Ach ik kan er ook niks aan doen, dat als je miderjarig bent dat je je niet kan inschrijven bij de KvK. Ik ben 16 (bijna 17)
En het mag pas vanaf 18 jaar.
Dus ik zit rustig te wachten.

Verwijderd

Ik wens je veel succes bij je MOD praktijkjes.

Je had wel effe onder je prijslijst kunnen vermelden dat het "onder voorbehoud van typfouten" is opgesteld. >:)

Verwijderd

ROFL 8)

• ride277
  • Laatst online: 13-08 21:30

ride277

Cooled by Noctua

Ik vind het wel een goed id... misschien dat ik et ook wel bij jouw laat doen.... Ik hoor je al denken .. die gast heeft teveel geld ofzo ... maar nee dat is het niet ... ik heb er gewoon geen tijd voor maar ik wil wel graag ns wat anders dan die saaie witte kast.
Ik denk er nog ff over na.

Veel sux6 met de mod praktijken :)

Ride

| system specs |

Verwijderd

Op maandag 01 januari 2001 19:54 schreef jordyb het volgende:
OK mensen. Ik kreeg een hele hoop complimenten over mijn kast en soms hier en daar vraag of ik het kon doen.
Er werd mij zelfs geadviseerd om een eigenwinkel te beginnen.
Daar zat ik al over natedenken. En dat ga ik misschien ook wel doen als dit een beetje loopt.
Als ik mijn prijslijst hiero ga neerzetten weet ik zeker dat er mensen gaan zeiken dat het duur is en dat het bij hun goedkoper kan. Post dat AUB niet hier en open een eigen topic waar je dat aanbiedt. Ik hoop dat ik dit hiero kan zetten.
Modjes kunnen jullie aardig zijn en dit laten staan?????? please.

Heeft u een bestelling mail me dan naar jbeugeling@hotmail.com

PRIJSLIJST:
Kast in een kleur spuiten
Midi toren 1 kleur fl 75, -
1 kleur extra fl 25, - toeslag
Maxi toren 1 kleur fl 100, -
1 kleur extra fl 35, - toeslag

Gat inzagen en plexiglas inlijmen.
Midi 1 kant fl 65, -

Per 2 fl 150, -

Neonlamp onder in de kast inbouwen fl 70, -
2 X Blacklights van ± 5,5x1cm + schakelaar + led fl 100, -

Ledjes vervangen indien mogelijk, per stuk
Blauw of wit fl 20, -
Rood, groen of geel fl 10, -

Wilt u er geen schakelaar bij hebben gaat er 25, - van de prijs af.
Of wilt u alles op 1 schakelaar. Dan vervallen de prijzen van de schakelaars en komt er fl 40, - bij.

Bovengenoemde prijzen zijn maatprijzen per onderdeel.
Bij meerdere onderdelen tegelijk vervalt u uiteraard in andere prijzen.
Informeer voor de actuele prijs.
dat kan veel goedkoper een fan 8 cm FL15.95 led weet ik veel 4 - 6 piek ?

ik doe t zelf GAMMA ;)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 22:07

Floor-is

5.2

Het is leuk dat je het aanbied, maar het mag hier niet (en het is m.i. ook te duur, maar adt terzijde).

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.