Ik heb al gezocht een gegoogeld, maar voor dit probleem kan ik de oplossing niet vinden.
Ik heb een onboard videokaart (sis630), en daar hangt een monitor aan.
Nu heb ik een 2e videokaart geinstalleerd (cirrus logic 5436) zodat ik mijn 2e monitor kan gebruiken (onder windows 98se)
Nu krijg ik wel op het 2e scherm "Als u dit bericht kunt lezen, dan heeft windows de beeldschermadapter geinstalleerd".
Als ik bij beeldscherminstellingen op de Cirrus adapter klik, dan vraagt windows, of ik de monitor in wil schakelen. Ja dat wil ik, bureaublad uitbreien wil ik ook, maar vervolgens blijft hij gewoon op "Als u dit bericht kunt lezen, dan heeft windows de beeldschermadapter geinstalleerd" staan.
Vreemde is dat deze opstelling een jaar geleden gewoon werkte...
Iemand een idee wat te doen? (heb al gereboot(
), en opnieuw geinstalleerd)
------
EDIT
------
Ben je de hele middag bezig, niets lukt, start je een topic --> Jawel! Nog geen half uur later heb je beeld!
Heel stom, maar mijn onboard is AGP, en mijn 2e kaartje PCI.
De clou is dat je PCI-VGA dan primair moet zetten in de bios...
Ik heb een onboard videokaart (sis630), en daar hangt een monitor aan.
Nu heb ik een 2e videokaart geinstalleerd (cirrus logic 5436) zodat ik mijn 2e monitor kan gebruiken (onder windows 98se)
Nu krijg ik wel op het 2e scherm "Als u dit bericht kunt lezen, dan heeft windows de beeldschermadapter geinstalleerd".
Als ik bij beeldscherminstellingen op de Cirrus adapter klik, dan vraagt windows, of ik de monitor in wil schakelen. Ja dat wil ik, bureaublad uitbreien wil ik ook, maar vervolgens blijft hij gewoon op "Als u dit bericht kunt lezen, dan heeft windows de beeldschermadapter geinstalleerd" staan.
Vreemde is dat deze opstelling een jaar geleden gewoon werkte...
Iemand een idee wat te doen? (heb al gereboot(
------
EDIT
------
Ben je de hele middag bezig, niets lukt, start je een topic --> Jawel! Nog geen half uur later heb je beeld!
Heel stom, maar mijn onboard is AGP, en mijn 2e kaartje PCI.
De clou is dat je PCI-VGA dan primair moet zetten in de bios...
[ Voor 16% gewijzigd door BJup op 04-11-2004 20:42 ]