Toon posts:

Hoever kan mijn GFTI4200

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb een Geforce TI 4200 kaart, die heb ik nu watergekoeld met een Asetek KT12a-l30 waterkoeling. Nu ben ik deze aan het overclocken geweest naar GFTI4600 Speeds, dit gaat allemaal prima en het systeem loopt stabiel, dit houd in

Stock
Core: 250
Ram: 446

Clocked
Core: 300
Ram: 500

Nu heb ik dus mijn core watergekoeld en heb ik op mijn ram tweakmonster ramsinks met daarop een papst 120mm fan blazend, hoe ver kan ik nu verder clocken, tot ik artifacts krijg of kunnen er voor die tijd al dingen kapot gaan.

:)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kucht iets over :

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)
(stukje naar boven)

En iets over de Search

[ Voor 77% gewijzigd door Notna op 04-11-2004 20:06 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• icecoolsniper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-01 11:13

icecoolsniper

never run from a sniper!

uitproberen, niemand kan zoiets precies raden

http://www.tweakers.net/gallery/58175/sys

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-01 13:53

Night89

Als je alles op een rijtje heb

als je artifact's krijgt gewoon een beetje terug gaan, zolang het goed gekoeld word kan er niks stuk gaan :) ( ervan uitgaande dat je normaal doet, en niet met 60 mhz tergelijkertijd verhoogt, en of met een schroevendraaier over je kaart gaat >:)

[ Voor 41% gewijzigd door Night89 op 04-11-2004 20:03 ]

Met Vriendelijke Groet,

Verwijderd

Het is fout om te zeggen doorgaan tot je artifacts krijgt, want er kan altijd iets stuk gaan, mijn TI4200 is destijds "poef" gegaan door een popcorn-condensator en een flammende mosfet. Gewoon, op een ochtend (ik draaide ook @ 4600). En ik maar denken dat de allochtone buren wel érg vroeg aan de BBQ waren. Maar maak je niet al té veel zorgen. Zoiets kan ook zonder OC gebeuren, het gebeurt alleen sneller met.

Verwijderd

Topicstarter
lol ik zit nu op
Core 320
Mem 560

merk nog niets als ik Cod doe van artifacts oid

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

wijmabrouwer,

Dit is toch wel een vraag die al vaker langsgekomen is hier op GoT. Zie onder andere de FAQ die Notna aangeeft en het volgende stukje: Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)

Hieruit kan je dus halen dat als je artifacts krijgt je een stukje terug moet clocken.

Ook kan je met de search nog het een en ander vinden.

Succes!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.