Toon posts:

Probleem met dvd printen met Canon pixma 4000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een dvd beprint met de Pixma 4000, blijft er constant een witte rand van ongeveer 2 mm over aan de bovenkant van de dvd. Ik heb de maximale printoppervlakte al verhoogt naar het maximum.

Hebben andere bezitters dit ook?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:26

Nik

Een DVD beprinten? Sorry maar wat bedoel je nu precies?

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:57
er zijn van die dvds geschikt voor om op te printen, deze zal de TS wellicht gebruiken.. ik heb overigens geen id hoe\wat aangezien ik nooit iets op mijn dvds plak\print, schrijf er alleen een naam op..

Verwijderd

Topicstarter
consolefreak schreef op 04 november 2004 @ 20:18:
er zijn van die dvds geschikt voor om op te printen, deze zal de TS wellicht gebruiken.. ik heb overigens geen id hoe\wat aangezien ik nooit iets op mijn dvds plak\print, schrijf er alleen een naam op..
Dat is het inderdaad, zijn er toevallig andere mensen die gebruik maken van deze optie op de Pixma 3000 + ?

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-02 15:05

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ik weet niet of bij deze printer hetzelfde tooltje zit als bij mijn i865 (CD-labelprint), maar daar kun je in het print dialog de "Print position" aanpassen.

Overigens hebben de schijfjes die ik gebruik een net wat groter oppervlak dan je met CD-labelprint kunt instellen. Daarom print ik ze met Illustrator, waarmee je alle vrijheid hebt.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)