Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[mp3] Win XP herkend de Usb Stick niet ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriendin van me heeft voor haar verjaardag een Acer Mp3 Stick gehad. Ruimte was 256 mb geloof ik.
Nu is er echter een big problem. Als ze de flash speler aansluit op de usb poort gebeurt er niets nada. Ze heeft al op beide poorten geprobeerd, maar geen geluidssein niets..

Ze heeft ook het programma geinstalleerd wat op de bijgeleverde cd stond. Maar aangezien de speler helemaal niet word gevonden/herkend. Kan je met dit programma ook weining.

De mp3 speler herkend de computer daar in tegen wel. Na het inpluggen veranderd de afbeelding op het schermpje in een computer met een muzieknootje erbij. Dus teken van verbonden met pc lijkt mij ?

Ze draait overigens Win XP Home met Service Pack 2.

PS Vanavond word de mp3 stick op een andere computer geprobeerd, maar t is logisch dat hij het ook op haar pc moet doen. Er vanuit gaande dat er niets mis met de mp3 speler is dan he.

Verwijderd

Topicstarter
/bump

Op een andere PC werkt de Mp3 stick perfect. Kan het zijn dat er iets fout is met de configuratie van de usb poorten ? Ofdat er drivers missen..

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Dat kan... je kan bij mijn bios de USB poorten op HiSpeed en FullSpeed zetten... Misschien dat 't daar aan ligt? Is 't USB2?

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Verwijderd

het ligt aan sp2, ik had (bijna) hetzelfde met mijn mpio

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 16:54

E-Vix

Nu met sneeuw!

Kijk eens in je bios of niet toevallig de USB poorten uit staan? Als je helemaal geen piepje of wat dan ook hoort, dan ziet Windows niet eens dat er iets op aangesloten is.
Ik gok er niet op dat het aan SP2 ligt, want anders had hij nog wel gezien dat er een of ander apparaat aangesloten is op de USB poort wat hij simpelweg niet herkent.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Ligt idd aan SP2...Zijn echt veel problemen mee :(

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31

breinonline

Are you afraid to be known?

Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 19:55:
het ligt aan sp2, ik had (bijna) hetzelfde met mijn mpio
Wat heb je er dan aan gedaan om het werkend te krijgen? Herinstallatie?
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 19:16:
Ligt idd aan SP2...Zijn echt veel problemen mee :(
Er komen inderdaad nog al wat SP2 USB problemen voorbij de laatste tijd.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Oke ligt dus aan SP2, ik weet neit zeker of het mogelijk is om sp2 ongedaan te maken ?

Daar moest je toch voor kiezen tijdens de installatie ?
Of is er iets van een USB patch beschikbaar misschien ?

Iig hartelijk bedankt :)

EDIT:
E-Vix schreef op 06 november 2004 @ 19:59:
Kijk eens in je bios of niet toevallig de USB poorten uit staan? Als je helemaal geen piepje of wat dan ook hoort, dan ziet Windows niet eens dat er iets op aangesloten is.
Ik gok er niet op dat het aan SP2 ligt, want anders had hij nog wel gezien dat er een of ander apparaat aangesloten is op de USB poort wat hij simpelweg niet herkent.
Hmm.. zit toch ook zeker kern van waarheid in jah.. Er gebeurd idd helemaal niets wanneer hij word aangesloten. Zal is vragen of ze iets anders heeft met USB aansluiting om te testen. Anders ff keer bios kijken..

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 18:43 ]

Pagina: 1