Toon posts:

Nieuwe Computer

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben van plan om een nieuwe computer aan te schaffen omdat mijn 3-4 Jaar Oude Pentium 4 1400 MHZ heel erg traag en nogal verouderd is.
Mijn vraag is wat nu omgeveer de prijs is van een computer.
Er moet minimaal een Firmware-aansluiting, DVD-brander en 50 GB Hard Schijf op zitten, wat volgens mij standaard op alle computers zit tegenwoordig.
Ook heb ik hier nog een stel Boxen, Monitor, Printer en Scanner staan wat ik eigenlijk weer wil gebruiken op m'n nieuwe computer.
Is het dus mogelijk om alleen zo'n kast aan te schaffen, of passen al die spullen dan niet op die kast?

Ik hoop dat jullie mijn keuze kunnen beinvloeden.

Alvast Bedankt.

Martin

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:01

Acheron

updatepack.nl

IK weet niet wat je allemaal op je kast heb staan, maar zou gewoon moeten kunnen

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-01 14:33

janklp

FortyTwo Capital

Ja hallo, eventjes binnenlopen in een computerwinkel of even op het internet rondsurfen wil nog wel eens wonderen doen. De keus moet je zelf maken en daarvoor moet je jezelf wel een beetje inzetten hoor. :X

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
Firmware-aansluiting :?
Je bedoelt Firewire neem ik aan?

50GB schijven zijn er niet btw.

Maar je kan uiteraard best je huidige randapparatuur gebruiken bij een nieuwe pc :)

Leave only footprints, take only memories

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat tegenwoordig een computer kost, kan je wel gemakkelijk uitvinden. In de pricewatch kan je de laagste prijzen van webshops vinden van bepaalde hardware. Zo kan je gemakkelijk een systeem zelf samenstellen en zien hoeveel je ongeveer kwijt bent.

Er is de laatste tijd weinig veranderd aan de standaarden mbt monitor-,printer-, scanner- en boxen-aansluitingen, het is dus prima mogelijk om deze aan te sluiten mits je de goede hardware erbij zoekt. (de aansluiting van je versterker kan nog wel eens verschillen, maar over het algemeen is dit een 3.5mm mini-jackplug)

Ga eens zelf op zoek dus, er is echt genoeg te vinden over moderne computers en de bijhorende prijzen. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Laurent op 04-11-2004 18:06 ]

Dit topic is gesloten.