[ADSL] Tiscali Dubbele Snelheid Aanbieding

Pagina: 1
Acties:

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Naar aanleiding van dit nieuwsbericht: nieuws: Tiscali biedt jaar lang dubbele snelheid ADSL

http://www.tiscali.nl/producten/adsl/default.asp

Voor bestaande abbonees verdubbeld Tiscali via het Tiscali netwerk (BabyXL) de snelheden,
Nieuwe abbonees krijgen tot 2006 dubbele snelheid, geen datalimiet en gratis modem en aansluitkosten. Mijn hccnet abbo (via KPN dus) loopt binnekort af en ik wil naar tiscali (Tiscali Live --> 8064/640 voor 49.95

Heb veel gegoogled naar de overstapwet, en het overstappen tussen verschillende telco's en las op internetten.com dat je tussen Tiscali en KPN netwerken binnen 1 dag kon overstappen, kan iemand dat bevestigen, want dacht dat het nog steeds niet mogelijk was. Ook tweakers heeft niet echt een Tiscali Ervaringen topic :| :)

Nu mijn vragen:
1. Kan ik overstappen binnen 1 dag. Want tiscali heeft het over een "overstapdatum" waardoor je in kan vullen wanneer je wilt overstappen.
2. Ik heb begrepen dat die overstapwet alweer veranderd is met ingang van 1 oktober, maar kan hier helemaal nergens wat over vinden :?
3. Hoe zijn de ervaringen met Tiscali?

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
DutchTSE schreef op 04 november 2004 @ 17:18:
Heb veel gegoogled naar de overstapwet, en het overstappen tussen verschillende telco's en las op internetten.com dat je tussen Tiscali en KPN netwerken binnen 1 dag kon overstappen, kan iemand dat bevestigen
Ja, dat wordt al enige tijd aangeboden.

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Deze actie geldt alleen op het Tiscali-netwerk (voorheen BabyXL) en niet op het KPN-netwerk, dus misschien is er ook een technisch obstakel.
Ook wordt er uitgebreid geadverteerd met "geen datalimiet", maar er blijkt wel een fair use policy te zijn.
Dus twee punten om op te letten als je overweegt over te stappen.

[ Voor 11% gewijzigd door KifArU op 04-11-2004 18:10 ]

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ja het was inderdaad de bedoeling hem via babyxl te nemen, en via postcode check bleek het ook te kunnen

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-02 13:05
Laatste tijd ging internet bij mij een beetje traag (tiscali family abbo, 2mb/320kb. Net ff modem uitgezet en weer aan, kan nu opeen internetten met 630KB/60+KB! :D

Voorheen haalde ik met downloaden altijd +-235, ga nu dus ruim 2,5 keer zo snel :D

Verwijderd

Ik heb nu via speedlinq een 4Mbit/800Kbit internet verbinding. Dit is ook aangesloten via het baby xl netwerk. Krijg ik dan binnekort 8mbit of geld dit alleen voor de mensen die ook echt van de provider Tiscali internet krijgen of voor alle gebruikers van het tiscali/baby xl netwerk

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
Nog even iets bestaande abonnee's zijn niet verdubbeld in snelheid maar verdriedubbeld in snelheid...Ik surf tot januari 2005 op 6Mbps en heb het abo van 2mbs....kleinigheidje :P
Pagina: 1