Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Past een 1gig Traxdata kaart in de nokia 6230?

Pagina: 1
Acties:

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-11 09:30
Het volgende is het geval. Ik heb laatst een i gig kaart gekocht van het merk Traxdata. Ik wist dat er een kans was dat deze niet geaccepteerd zou worden, maar heb m toch gekocht. Hij herkent hem wel, maar hij zegt dat de kaart niet geformatteerd is. Dus ik zeg, formatteer. Telefoon zegt ok is geformatteerd. Maar als ik dan de kaart wil selecteren krijg ik het zelfde bericht weer.

Zou ik op een of andere manier dit kunnen verhelpen of zou ik met een cardreader in een computer er wel op kunnen schrijven en dan in mn telefoon stoppen. (wij hebben namelijk nog geen cardreader)

Als iemand iets weet, tip zijn welkom

Jochem

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:39
Nokia 6230 topic misschien??? Beetje onzinnig om hier een heel topic voor te openen..
Je hebt kans dat hij het doet, maar is niet zeker.. (officieel is er ondersteuning tot 128mb alles groter is meegenomen).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Ik had laatst een 128mb vivanco kaartje die precies het zelfde deed, ben er mee terug gegaan naar de winkel en om laten ruilen voor een ander kaartje (zelfde merk en type), deze werkte wel gewoon goed.
Moraal van et verhaal: et kan zijn dat je kaart gewoon brak is.