Toon posts:

Kan niet via ftp downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

ik heb het volgende probleem, als ik bij iemand via ftp wil downloaden, dan lukt me dat niet, ik zie wel (ook niet altijd, maar meestal wel) alle bestanden staan maar
wanneer ik dan iets wil downloaden lukt het me niet, ik heb alle ftp programmaatjes ondertussen al gebruikt maar zonder succes. Het rare is dat anderen wel bij diegene kunnen downloaden dus aan die kant zit alles goed. Heb ook al de firewall uitgezet maar maakt ook geen verschil. Ik kan 'm overigens wel gewoon pingen. Kan iemand mij vertellen wat ik misschien verkeerd doe?
Alvast erg bedankt.

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:08
hoe zit je aan het internet? via een router of rechtstreeks? anders kun je daar de firewall ook nog uitzetten.

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• nitpicker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 08:14

nitpicker

uNF

Heb je een optie om via passive mode te verbinden? dan moet het haast wel lukken.. of er zit een quota op? Eerst uploaden.. dan downen....

Verwijderd

Eens kijken hoor.
Je bent vergeten het topic in NT te knallen ipv I&T, je had even kunnen melden wat je voor OS en wélke ftp clients je geprobeert hebt, je zou natuurlijk kunnen zeggen of je kabel, dsl, isdn, inbel of satteliet gebruikt en erbij melden of je achter een NAt laag zit, of je gewenste host achter NAT hangt, of je Passive FTP gebruikt, en of je basisvaardigheden TCP/IP op een niveau zijn dat je alle vragen begrepen hebt die ik zojuist hebt gesteld.

Meer info, please.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit rechtstreeks aan het internet verbonden en gebruik XP SP2.
Ik heb de volgende ftp clients gebruikt:
cuteftp, WS Ftp Pro, SmartFtp en FlashFxp
en waar ik de mogelijkheid heb kies ik voor de passive mode optie.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 16:16:
...
wanneer ik dan iets wil downloaden lukt het me niet, ik heb alle ftp programmaatjes ondertussen al gebruikt maar zonder succes. Het rare is dat anderen wel bij diegene kunnen downloaden dus aan die kant zit alles goed. Heb ook al de firewall uitgezet maar maakt ook geen verschil. Ik kan 'm overigens wel gewoon pingen. Kan iemand mij vertellen wat ik misschien verkeerd doe?
Alvast erg bedankt.
wat bedoel je daar precies mee dan? wat gebeurt er precies als je een bestand kiest en download start?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Pagina: 1