ik heb een paar vraagjes voor jullie allen, en t zou top zijn als jullie hierop willen reageren.
ik studeer momenteel 't vak computergames (onderdeel van communicatiewetenschappen) aan de UU (universiteit utrecht) en doe een onderzoek naar gamen in arcadehallen.
Mijn vragen zijn dan ook:
--Waarom gamen jullie in een arcadehal? voor de gameplay? of meer voor het sociale aspect, dus dat je met meerderen in zo'n hal bezig bent?
--Zijn jullie met de komst van de consoles minder gaan gamen in arcadehallen?
--hoe vaak komen jullie in een arcadehal? (1x per week/maand/jaar?)
--Hoe zien jullie de toekomst van Arcadehallen tegemoet? positief/negatief??
alvast bedankt!!, de resultaten worden verwerkt in mij paper. Ik ben ook al gaan enqueteren in Dooworld (almere), maar zou ook graag wat reacties ontvangen van andere gamers!!!
ik studeer momenteel 't vak computergames (onderdeel van communicatiewetenschappen) aan de UU (universiteit utrecht) en doe een onderzoek naar gamen in arcadehallen.
Mijn vragen zijn dan ook:
--Waarom gamen jullie in een arcadehal? voor de gameplay? of meer voor het sociale aspect, dus dat je met meerderen in zo'n hal bezig bent?
--Zijn jullie met de komst van de consoles minder gaan gamen in arcadehallen?
--hoe vaak komen jullie in een arcadehal? (1x per week/maand/jaar?)
--Hoe zien jullie de toekomst van Arcadehallen tegemoet? positief/negatief??
alvast bedankt!!, de resultaten worden verwerkt in mij paper. Ik ben ook al gaan enqueteren in Dooworld (almere), maar zou ook graag wat reacties ontvangen van andere gamers!!!